16 tra Nagradni natječaj: Digitalna igra(čka) – Generacija NOW 2020./2021.
Završio je natječaj Digitalna igra(čka) – Generacija Now 2020./2021..
U ovome natječaju sudionici su bili podijeljeni u tri kategorije ovisno o dobi učenika te se u svakoj kategoriji birao najbolji rad.
U razdoblju od 26. ožujka do 6. travnja trajalo je glasovanje za najbolje radove.
U nastavku pogledajte pobjednike i istaknute radove.
1. – 4. razreda osnovne škole
Bioteka – udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti
24 ožu Laserski izazov
Cilj "laserskog izazova" je proći poligon laserskih zraka, čiji snop završava u senzoru svjetlosti, bez da se prekine laserska zraka i upali alarm.
24 ožu Uživaj u svijetu, čuvaj svoju planetu!
Digitalizirana društvena igra za 4 igrača izrađena po uzoru na "Čovječe, ne ljuti se!" i "Monopoly".
24 ožu Glazbena učilica sviranja bubnjeva i klavijatura
Glazbena učilica za približiti djeci glazbu i sviranje instrumenata od najranije dobi.
24 ožu ZIRA – robot koji pozdravlja te se predstavlja kad osjeti vibraciju
ZIRA je ženski robot koji pozdravi te se predstavi kad osjeti vibraciju.
23 ožu Robot koji mjeri temperaturu
Robot mjeri temperaturu kad ga primimo za ruku, ako je manja od 37 svijetli zeleno a ako je viša od 37 stupnjeva crveno.
23 ožu Izgubljeni u džungli
Izgubljeni u džungli je suradnička društvena igra u kojoj je potrebno pronaći put iz džungle i pri tome se dobro zabaviti.
22 ožu Digitalna igra – Krčko kolo
Ova igra je dinamična i edukativna, a pri tome se može nadopunjavati novim karticama sukladno s razvojem znanja rada sa setom.
22 ožu Dabar Sveznalica
Dabar Sveznalica je digitalna, društvena i edukativna igra u kojoj je glavna digitalna igračka dabar.
22 ožu Digitalna igraća kocka
Izrada digitalne igraće kocke uz pomoć Neuron kompleta.
25 ožu Arduino priča basnu o gavranu i lisici
Cilj našeg projekta je razvijanje ljubavi prema čitanju i dramskoj umjetnosti na novi, moderan način koji uključuje informatičko znanje i programiranj
24 ožu SIMON SAYS digitalna igračka
SIMON SAYS digitalna igračka.
24 ožu Digitalna igra Istina ili izazov
Digitalna društvena igra u kojoj natjecatelji izvršavaju različite izazove i govore istinu na postavljeno pitanje.
24 ožu Potapanje brodova
Igra Potapanje brodova izrađena pomoću Arduino pločice
24 ožu Semafor-blinky
Izrada modela semafora na raskrižju, za kretanje automobila i pješaka, kojim se upravlja mobitelom preko aplikacije blinky.
24 ožu Trotters ArduCar
Digitalna igračka Trotters ArduCar je vozilo kojim se upravlja pomoću aplikacije Blynk na mobitelu ili tabletu.
24 ožu Potapanje LED-ica
Moderna elektronička verzija igre potapanja brodova uz popratne zvučne i vizualne signale.
24 ožu Digitalna igra(cka) “Pčelica”
Robot koji spašava i štiti živote !
24 ožu YU-GI-OH! AUTO
YU-GI-OH!AUTO je kreativna podloga za igru s kartama- automatizirana uz pomoć Arduina MKR1000.
24 ožu Techno board
Modernizirana igrica "Plinko board" - loptica se ispušta s vrha pomoću klapna
24 ožu KRIŽIĆ – KRUŽIĆ
Igra KRIŽIĆ - KRUŽIĆ, koja se igra na podlozi sa svjetlećim diodama oblika križić i kružić, upravljana mobitelima, preko interneta
24 ožu Projekt Arduino IoT – Snake
Projekt uključuje izradu verzije popularne igre Snake.
24 ožu Pametna kocka
Uz pametnu kocku osim uživanja u igri koja se igra kockom, možete uživati u kvizu iz omiljene teme, učiti strani jezik ili pak učiti gradivo za školu.
24 ožu Digitalna igra(čka) – Sobni koš
Na ekranu vidimo broj postignutih koševa u 60 sekundi, a svaki koš je registriran ultrazvučnim senzorom te prikazan svjetlosnim i zvučnim signalom.
24 ožu Automatizirana igračka dvorca
Zabavna igračka dvorca za djecu s alarmnim sustavom, automatiziranim pokretnim vratima i dojavom na e-mail.
24 ožu Digitalna igra(čka) – Magnomet
Cilj je magnetićem pogoditi označeno mjesto na igralištu ispod kojeg se nalazi magnetski senzor koji aktivira LED diodu i zvučnik.
24 ožu Brzina refleksa
Tko ima najbrže reflekse, pitanje je sad?
24 ožu Snježna loptica
Snježna loptica mora stići od vrha snježne staze do njenog cilja u najkraćem vremenu.
24 ožu Levitirajući vlak
Levitirajući vlak upravljan pomoću pametnog telefona.
24 ožu DeCodR društvena igra
DeCodR je društvena igra Morseove pantomime na Arduino platformi koja omogućava brzo i zabavno učenje Morseove abecede.
24 ožu Sigurna kutija
Izrada sigurnosne kutije za pohranu predmeta.
23 ožu Svemirski “Slijepi miš”
Svemirski "Slijep miš" - modernizacija pomalo zaboravljene stare dječje igre uz pomoć Arduino komponenti.
23 ožu Memory i kviz
Korisnik nasumično odabire igru memory ili kviz. Kada odabremo odgovor ili vrijeme za memory istekne program provjerava odgovor i boduje rezultat.
23 ožu FKF SIMON SAYS
Simon Says je igra u kojoj je cilj pogoditi nasumični redoslijed boja koji stvara arduino, a igrač putem aplikacije ponavlja zadani niz.
23 ožu Upoznavanje s Arduino opremom
Fotografije učenika u procesu izrade projekta.
23 ožu (Ni)je bomba
Igra za dva ili više igrača u kojoj deaktiviraju lažnu bombu.
23 ožu Arduino hokej
Projekt predstavlja inačicu igre hokeja na ledu gdje Arduino komponente bilježe golove i signaliziraju pogodak.
22 ožu Simon Says
U igri Simon Says igrač mora ponoviti zadani niz znakova.
22 ožu ” 1:0 + nogomet “
Igra se temelji na gotovoj podlozi (igri) za nogomet poznata kao stolni nogomet, ideja je da se igra uz IoT učini više zanimljivom.
19 ožu Reflexercise
Reflexercise je zabavna igra za razvijanje refleksa i brzine reakcije.
25 ožu Mini basket
Mini basket je igra koja se sastoji od koša sa automatskim brojačem postignutih poena.
24 ožu Memory igra
Memory igra za djevojčice i dječake, memory igra za roditelje, djedove i bake.
24 ožu ArduZOOino
ArduZOOino je digitalizirana varijanta klasične stolne igre.
23 ožu Catch The LIght
Digitalna igračka Catch the Light je igračka pomoću koje trenirate svoje reflekse i uz to se zabavljate.
23 ožu Autić na daljinsko upravljanje
Autić na daljinsko upravljanje putem Blynk aplikacije.
23 ožu Arduino Labirint
Ideja igračke je pomicanjem cijelog labirinta motorima upravljanima joystickom navoditi lopticu kroz labirint.
23 ožu Glazbeni instrument – igračka
Razvijanje muzičkih i digitalnih kompetencija djece kroz igru i zabavu.
23 ožu Potapljanje RENEWED
Zabavite se u staroj igri potapljanja brodova uz naš novi moderni izgled.
23 ožu FLIPER TSSB
FLIPER TSSB je igra koja ima cilj skupiti što više bodova u vremenu od jedne minute a temelji se na Arduino MKR 1000 platformi i Arduino opremi.
22 ožu ARDUINO MKR1000 Klavir
https://www.youtube.com/watch?v=3xXcGfKUeww
Tema natječaja je Digitalna igra(čka).
IRIM je otvario nagradni kreativni natječaj u sklopu projekta Generacija NOW 2020./2021.
Tema natječaja je Digitalna igra(čka), a natječaj je trajao od 18. siječnja 2021. do 23. ožujka 2021. godine.
Na natječaj su se mogle prijaviti samo novouključene ustanove koje sudjeluju u projektu Generacija Now u školskoj godini 2020./2021..
Ideja je bila da učenici osmisle projekt na zadanu temu te da ga izrade koristeći komponente iz kompleta oprema koje su dodijeljene ustanovama u sklopu projekta Generacija NOW. Mogao se kreirati bilo kakav projekt vezan na temu igre, društvene igre ili igračke, tako da se stvore neka nova digitalna igra/igračka ili dodaju nove funkcionalnosti/zanimljivosti postojećoj.
Prilikom izrade projekta slobodno je bilo koristiti alate i materijale poput kartona, kolaža, flomastera, škara, ljepila, 3D printanih dijelova te drugih mehaničkih dodataka kako bi projekt bio jedinstven i poseban, no moralo se voditi računa da je za izradu elektroničkog dijela projekta dozvoljeno koristiti isključivo elektroničku opremu doniranu u sklopu projekta.
Dobna skupina od 1. do 4. razreda OŠ za realizaciju projekta koristila je dobiveni Neuron komplet, a dobne skupine od 5. do 8. razreda OŠ i od 1. do 4. razreda SŠ koriste Arduino komplete i dodatne DFRobot komponente.
Pri izradi projekta za kreativni natječaj Digitalna igra(čka) dopušteno bilo je korištenje vanjskog napajanja (baterija), u slučaju da je napajanje nužno za funkcioniranje projektne ideje.
Učenici realiziraju projekt u timovima u svojim ustanovama. Jedan tim se sastoji od 2 do 4 učenika i mentora. Iznimno, tim može biti sastavljen od jednog učenika i jednog mentora.
Svaka ustanova na natječaj može prijaviti neograničen broj timova i svaki tim može prijaviti neograničen broj radova. Jedan mentor može mentorirati neograničen broj timova. U svakoj dobnoj skupini dodjeljuje se nagrada za najbolji rad i priznanje za izdvojeni rad.
U svakoj kategoriji, izdvojit ćemo istaknute radove, a najbolje ćemo i nagraditi. Broj nagrađenih i izdvojenih radova po dobnim skupinama predviđen je na sljedeći način:
Kategorija 1. do 4. razred osnovne škole
- Broj nagrađenih radova: 1
- Broj istaknutih radova : 1
Kategorija 5. do 8. razred osnovne škole
- Broj nagrađenih radova: 1
- Broj istaknutih radova: 2
Kategorija 1. do. 4. razred srednje škole
- Broj nagrađenih radova: 1
- Broj istaknutih radova : 2
Najbolji timovi osvojit će prigodne vrijedne nagrade za svoju ustanovu!
Kategorija 1. do 4. razred osnovne škole
- Nagrade: micro:bit i Maqueen robot za svakog člana tima i mentora.
Kategorija 5. do 8. razred osnovne škole
- Nagrade: micro:bit i Maqueen robot za svakog člana tima i mentora.
Kategorija 1. do. 4. razred srednje škole
- Nagrade: MAKERphone za svakog člana tima i mentora.
Rezultate natječaja objavljujemo početkom travnja na IRIM-ovoj web stranici.