Nagradni natječaj: Digitalna igra(čka) – Generacija NOW 2020./2021.

Završio je natječaj Digitalna igra(čka) – Generacija Now 2020./2021..

U ovome natječaju sudionici su bili podijeljeni u tri kategorije ovisno o dobi učenika te se u svakoj kategoriji birao najbolji rad.

U razdoblju od 26. ožujka do 6. travnja trajalo je glasovanje za najbolje radove.

U nastavku pogledajte pobjednike i istaknute radove.

Pobjednici natječaja

1. – 4. razreda osnovne škole

OŠ fra Ante Gnječa

5. – 8. razreda osnovne škole

Udruga Vjetar u leđa

1. – 4. razreda srednje škole

KRIK

Istaknuti radovi

1. – 4. razreda osnovne škole

Bioteka – udruga za promicanje biologije i srodnih znanosti

5. – 8. razreda osnovne škole

Udruga STEMALICA

5. – 8. razreda osnovne škole

Osnovna škola Zlatar Bistrica

1. – 4. razreda srednje škole

Srednja škola Petra Šegedina

1. – 4. razreda srednje škole

Zajednica tehničke kulture Grada Osijeka

Pristigli projekti: 1. - 4. razred osnovne škole

Cilj "laserskog izazova" je proći poligon laserskih zraka, čiji snop završava u senzoru svjetlosti, bez da se prekine laserska zraka i upali alarm.

Robot mjeri temperaturu kad ga primimo za ruku, ako je manja od 37 svijetli zeleno a ako je viša od 37 stupnjeva crveno.

Izgubljeni u džungli je suradnička društvena igra u kojoj je potrebno pronaći put iz džungle i pri tome se dobro zabaviti.

Društvena igra Glavoboj koja potiče osnovne vještine programiranja.

Ova igra je dinamična i edukativna, a pri tome se može nadopunjavati novim karticama sukladno s razvojem znanja rada sa setom.

Dabar Sveznalica je digitalna, društvena i edukativna igra u kojoj je glavna digitalna igračka dabar.

Pristigli projekti: 5. - 8. razred osnovne škole

Cilj našeg projekta je razvijanje ljubavi prema čitanju i dramskoj umjetnosti na novi, moderan način koji uključuje informatičko znanje i programiranj

Jurić je digitalna igračka autić koji bježi od čovjeka i usput izbjegava prepreke.

Digitalna društvena igra u kojoj natjecatelji izvršavaju različite izazove i govore istinu na postavljeno pitanje.

Igra Potapanje brodova izrađena pomoću Arduino pločice

Izrada modela semafora na raskrižju, za kretanje automobila i pješaka, kojim se upravlja mobitelom preko aplikacije blinky.

Digitalna igračka Trotters ArduCar je vozilo kojim se upravlja pomoću aplikacije Blynk na mobitelu ili tabletu.

Moderna elektronička verzija igre potapanja brodova uz popratne zvučne i vizualne signale.

YU-GI-OH!AUTO je kreativna podloga za igru s kartama- automatizirana uz pomoć Arduina MKR1000.

Modernizirana igrica "Plinko board" - loptica se ispušta s vrha pomoću klapna

Igra KRIŽIĆ - KRUŽIĆ, koja se igra na podlozi sa svjetlećim diodama oblika križić i kružić, upravljana mobitelima, preko interneta

Uz pametnu kocku osim uživanja u igri koja se igra kockom, možete uživati u kvizu iz omiljene teme, učiti strani jezik ili pak učiti gradivo za školu.

Na ekranu vidimo broj postignutih koševa u 60 sekundi, a svaki koš je registriran ultrazvučnim senzorom te prikazan svjetlosnim i zvučnim signalom.

Zabavna igračka dvorca za djecu s alarmnim sustavom, automatiziranim pokretnim vratima i dojavom na e-mail.

Cilj je magnetićem pogoditi označeno mjesto na igralištu ispod kojeg se nalazi magnetski senzor koji aktivira LED diodu i zvučnik.

Snježna loptica mora stići od vrha snježne staze do njenog cilja u najkraćem vremenu.

Naša vesela verzija GuitarHero gitare ;D

DeCodR je društvena igra Morseove pantomime na Arduino platformi koja omogućava brzo i zabavno učenje Morseove abecede.

Izrada sigurnosne kutije za pohranu predmeta.

Svemirski "Slijep miš" - modernizacija pomalo zaboravljene stare dječje igre uz pomoć Arduino komponenti.

Korisnik nasumično odabire igru memory ili kviz. Kada odabremo odgovor ili vrijeme za memory istekne program provjerava odgovor i boduje rezultat.

Ovisno o generiranom broju pale se i ledice čime se simulira bacanje kocke.

Digitalna igrica Pacman.

Simon Says je igra u kojoj je cilj pogoditi nasumični redoslijed boja koji stvara arduino, a igrač putem aplikacije ponavlja zadani niz.

Pikulator je stara društvena igra u novom digitalnom obliku.

na slikama su učenici tijekom izrade rada

Igra za dva ili više igrača u kojoj deaktiviraju lažnu bombu.

Projekt predstavlja inačicu igre hokeja na ledu gdje Arduino komponente bilježe golove i signaliziraju pogodak.

Rideuino je autić koji što brže mora proći crnom stazom, ako skrene s puta dobiva kaznene sekunde.

U igri Simon Says igrač mora ponoviti zadani niz znakova.

Igra se temelji na gotovoj podlozi (igri) za nogomet poznata kao stolni nogomet, ideja je da se igra uz IoT učini više zanimljivom.

PING-PONG je digitalna igra stolnog tenisa za 2 igrača.

Reflexercise je zabavna igra za razvijanje refleksa i brzine reakcije.

Pristigli projekti: 1. - 4. razred srednje škole

Mini basket je igra koja se sastoji od koša sa automatskim brojačem postignutih poena.

R2D2 je digitalna igračka inspirirana Star Wars filmovima koja pruža sate zabave kako prilikom izrade tako i nakon dovršetka te upravljanja robotom.

Memory igra za djevojčice i dječake, memory igra za roditelje, djedove i bake.

ArduZOOino je digitalizirana varijanta klasične stolne igre.

Digitalna igračka Catch the Light je igračka pomoću koje trenirate svoje reflekse i uz to se zabavljate.

Ideja igračke je pomicanjem cijelog labirinta motorima upravljanima joystickom navoditi lopticu kroz labirint.

Zabavite se u staroj igri potapljanja brodova uz naš novi moderni izgled.

FLIPER TSSB je igra koja ima cilj skupiti što više bodova u vremenu od jedne minute a temelji se na Arduino MKR 1000 platformi i Arduino opremi.

Igračka predstavlja umanjeni model svjetionika-lanterne, a igra u plovidbi noću u razredu.

Igračka sa žmigavcima poučava djecu prometnoj kulturi u najranijoj dobi.

Morsobet je uređaj koji nas kroz igru vraća 177 godina u prošlost najpoznatijih brzojavnih (telegrafskih) kodova ili šifara

Uređaj koji mikrofonom upija zvuk, programskim kodom analizira jačinu zvuka te ga prikazuje na LCD ekranu uz istovremenu vrtnju ventilatora.

Arduboy je moja verzija „konzole“ na kojoj se mogu igrati neke jednostavne igrice.

Tema, oprema i kratki opis

Tema natječaja je Digitalna igra(čka).

IRIM je otvario nagradni kreativni natječaj u sklopu projekta Generacija NOW 2020./2021.

Tema natječaja je Digitalna igra(čka), a natječaj je trajao od 18. siječnja 2021. do 23. ožujka 2021. godine.

Na natječaj su se mogle prijaviti samo novouključene ustanove koje sudjeluju u projektu Generacija Now u školskoj godini 2020./2021..

Ideja je bila da učenici osmisle projekt na zadanu temu te da ga izrade koristeći komponente iz kompleta oprema koje su dodijeljene ustanovama u sklopu projekta Generacija NOW. Mogao se kreirati bilo kakav projekt vezan na temu igre, društvene igre ili igračke, tako da se stvore neka nova digitalna igra/igračka ili dodaju nove funkcionalnosti/zanimljivosti postojećoj.

Prilikom izrade projekta slobodno je bilo koristiti alate i materijale poput kartona, kolaža, flomastera, škara, ljepila, 3D printanih dijelova te drugih mehaničkih dodataka kako bi projekt bio jedinstven i poseban, no moralo se voditi računa da je za izradu elektroničkog dijela projekta dozvoljeno koristiti isključivo elektroničku opremu doniranu u sklopu projekta.

Dobna skupina od 1. do 4. razreda OŠ za realizaciju projekta koristila je dobiveni Neuron komplet, a dobne skupine od 5. do 8. razreda OŠ i od 1. do 4. razreda SŠ koriste Arduino komplete i dodatne DFRobot komponente.

Pri izradi projekta za kreativni natječaj Digitalna igra(čka) dopušteno bilo je korištenje vanjskog napajanja (baterija), u slučaju da je napajanje nužno za funkcioniranje projektne ideje.

Sudjelovanje u natječaju

Učenici realiziraju projekt u timovima u svojim ustanovama. Jedan tim se sastoji od 2 do 4 učenika i mentora. Iznimno, tim može biti sastavljen od jednog učenika i jednog mentora.

Svaka ustanova na natječaj može prijaviti neograničen broj timova i svaki tim može prijaviti neograničen broj radova. Jedan mentor može mentorirati neograničen broj timova. U svakoj dobnoj skupini dodjeljuje se nagrada za najbolji rad i priznanje za izdvojeni rad.

 

U svakoj kategoriji, izdvojit ćemo istaknute radove, a najbolje ćemo i nagraditi. Broj nagrađenih i izdvojenih radova po dobnim skupinama predviđen je na sljedeći način:

Kategorija 1. do 4. razred osnovne škole

  • Broj nagrađenih radova: 1
  • Broj istaknutih radova : 1

 

Kategorija 5. do 8. razred osnovne škole

  • Broj nagrađenih radova: 1
  • Broj istaknutih radova: 2

 

Kategorija 1. do. 4. razred srednje škole

  • Broj nagrađenih radova: 1
  • Broj istaknutih radova : 2
Nagrade

Najbolji timovi osvojit će prigodne vrijedne nagrade za svoju ustanovu!

Kategorija 1. do 4. razred osnovne škole

 

Kategorija 5. do 8. razred osnovne škole

 

Kategorija 1. do. 4. razred srednje škole

  • Nagrade: MAKERphone za svakog člana tima i mentora.

Rezultate natječaja objavljujemo početkom travnja na IRIM-ovoj web stranici.