Digitalna igra – Krčko kolo

OŠ Malinska-Dubašnica, Malinska

Učenici su s mentoricom odlučili napraviti digitalnu igru na temu otoka Krka. Prvo su se odlučili za igru na ploči (kao Čovječe ne ljuti se), gdje prilikom stajanja na polje dobivaš neki zadatak ,rješavaš zadatak te krećeš dalje. Nakon toga razradili su ideju da bi bilo jednostavnije izraditi ploču s poljima, a pitanja staviti posebno u obliku kartica. Kako izbor zadatka ne bi bio već unaprijed poznat, odlučili su se na kolo koje izabire boju kartice, a time i zadatak. Pitanja smo osmislili zajedno, dajući naglasak na otočna mjesta i njihove zanimljivosti. Zadatak izvršavaju pomoću Neuron seta, u zadanom vremenu te (ukoliko je sve napravljeno po zadatku) pomiču figuricu onoliko polja koliko piše na kartici. Ova igra može se nadopunjavati s novim karticama i zadacima, kako učenici usavršavaju svoje znanje i vještine rada sa setom. Projekt su izradili pomoću kolaž papira, kartona, plutenog čepa, pribadače, neuron seta…figurice i sat uzeti su iz druge igre.

Fotogalerija stvaranja projekta
Video prezentacija projekta
Autori projekta
Mentor:

Ivana Mišković

Učenici:

Karlo Kuti, Niko Mišković, Vid Mišković