Digitalna igra(čka) – Magnomet

OŠ Dvor, Dvor

Igra se zasniva na gađanju magnetićem označenog mjesta na igralištu ispod kojeg se nalazi magnetski senzor. Ako se magnetić ubaci što bliže centru mete magnetski senzor će uključiti LED diodu i zvučnik te označiti uspješan pogodak neprekidnim zvukom i svjetlošću.
Cilj igre je sa što manje pokušaja pogoditi metu. U ovoj igri može sudjelovati više igrača i nema dobnih granica.
Za izradu ove igračke koristili smo:
Arduino MKR1000, zvučnik, LED dioda, magnetski senzor, dva magnetića i računalo za programiranje igračke. Koristili smo i šperploču debljine 3 mm, akumulatorsku bušilicu, ubodnu pilu, brusni papir, ljepilo za drvo i pribor za tehničko crtanje.

Fotogalerija stvaranja projekta
Video prezentacija projekta
Programski kodovi
Autori projekta
Mentor:

Marijan Ulaković

Učenici:

Anja Zečević i Elena Mrkobrada