Memory i kviz

OŠ Julija Klovića, Zagreb

Pokretanjem programa izabire se nasumični broj između 0 i 1. Ako je 1, onda započinje kviz koji dok se senzor za vibraciju trese, nasumično mijenja varijablu koja odlučuje koja će LED-ica biti upaljena i koje pitanje izabrano (ID pitanja). Nakon što se senzor za vibracije nije tresao neko vrijeme, preko Wire knjižnice se šalje ID pitanja drugom Arduinu koji kontrolira LCD ekrane. On na gornjem LCD ekranu ispisuje pitanje, a na donjem trenutačno odabran odgovor. Nakon što je ID pitanja poslan, prvi Arduino pokreće drugi dio programa, u kojem se šalje koji je odgovor trenutačno izabran (3 ponuđena odgovora). Odabir odgovora se mijenja kada se joystick pomakne u lijevu ili desnu stranu (desna dodaje varijabli izabranog odgovora, lijeva oduzima). Kada je joystick pritisnut, preko Wire knjižnice se šalje signal da je pritisnut, te na kojem je odgovoru trenutačno. Drugi Arduino provjerava je li točan odgovor i ako je točan onda dodaje bod te mijenja RGB LED-icu u zelenu, a ako je crveni ne mijenja bodove i mijenja boju RGB LED-ice u crvenu. Nakon toga se vraća na početak loop()-a. Ako je nasumični broj 0 počinje memory. U memoryju dok se senzor za vibraciju trese više lampica se nasumično pale i gase. Kada se senzor za vibraciju ne trese određeno vrijeme stanje LED-ica se spremi u array i igrač može gasiti i paliti izabranu LED-icu pritiskanjem joysticka, a bira ju micanjem joysticka gore, dolje, lijevo ili desno.

Fotogalerija stvaranja projekta
Video prezentacija projekta
Programski kodovi
Autori projekta
Mentor:

Petar Dobrić

Učenici:

Antonio Valek, Juraj Mandić