Križić – kružić

OŠ Ivane Brlić – Mažuranić Rokovci – Andrijaševci, Andrijaševci

Križić – kružić

Križić – kružić je jednostavna i zabavna igra u dvoje koja potiče razvoj vještine razmišljanja i stvaranja taktike. Cilj igre je pobijediti protivnika povezujući tri znaka u nizu (horizontalno, vertikalno i koso) prikazanih na OLED-u pomoću upravljačke palice.

Tehnička tvorevina kao sustav za upravljanje koristi mikroupravljač Arduino MKR 1000 povezan na „shild“. Za prikaz znakova i polja koristi se OLED monokromatski zaslon 128×64 piksela povezan preko Easy – C sučelja, a za kontrolu pomicanja polja na zaslonu potenciometar u obliku upravljačke palice.

Igra je dizajnirana da se vrlo jednostavno i lako može prilagoditi različitim dimenzijama zaslona što ju čini lako prilagodljivom za primjenu na zaslonima većih dimenzija. Zaslon igre prikazuje devet polja u obliku matrice 3×3 te se upravljačkom palicom pomiče trenutno označeno polje po zaslonu. Program ne dozvoljava izlazak trenutnog polja izvan dimenzija zaslona, nego se jedino može kretati po zadanih devet polja zaslona.

Igrači vrše unos preko jedne igrače palice ovisno o redoslijedu. Ne može se izvršiti unos na već zauzeto (uneseno) polje.

Program vrši dvije provjere za izlazak iz petlje unosa X, tj. O. Prva je ako se dogodilo povezivanje 3 unosa u neposrednom dodiru, a druga je ukoliko je bilo maksimalnih devet unosa.
Prema želji, igrači mogu ponovno pokretati igru neograničen broj puta.

Fotogalerija stvaranja projekta
Video prezentacija projekta
Programski kodovi
Autori projekta
Mentor:

Ivan Dejanović

Učenici:

Petar Aladić
Luka Rukavina
Petar Bičanić