Nagradni natječaj: Junior Engineer Academy 2.0 – Završna izložba radova

Završio je nagradno kreativni natječaj u sklopu projekta Junior Engineer Academy 2.0 za online Završnu izložbu.

Tema natječaja je bila slobodna, a rok za prijavu završnih radova trajao je od 2. ožujka do 3. travnja 2023. godine.

U glasovanju za odabir najboljeg rada sudjelovali su korisnici Izradi! web portala koji imaju osvojen barem 1 master bedž i komisija IRIM-a koju su činili Josip Šimić, Dario Vlahović i Teodora Tadej.

Pobjednik natječaja je Vukovar – The Green Tech City of the Future, Gimnazija Vukovar, a rang ljestvicu svih projekata pogledajte ovdjeU nastavku pogledajte detaljnije o pobjedniku i ostalim prijavljenim radovima.

Sudjelovanje na natječaju je bilo obvezno za sve uključene ustanove u projektu Junior Engineer Academy 2.0 te su se mogle prijaviti i ostale srednje škole koje su imale potrebnu opremu za izradu projektnog rada.

Pobjednički tim Završne izložbe osvojio je studijski put za učenike i mentore u Njemačku u posjetu drugim Junior Engineer Academy školama koji će se održati u svibnju 2023. godine.

Pobjednik natječaja
Pristigli radovi

Otključati bravu uz pomoć sedam segmentnog displeja i tipke ili direktno preko mobitela.

Smart ormarić temeljene na RFID tehnologiji

U projektu se sastavio najednostavniji ultrazvučni levitator i upravljalo sustavom senzora pomoću arduino platforme.

Pametna kanta za smeće koja pomoću AI tehnologije i strojnog učenja prepoznaje i sortira otpad.

3in1 CNC machine objedinjuje 3 različita uređaja kao što su plotter, uređaj za strojno i lasersko graviranje u jedan funkcionalni uređaj.

Projekt automatizirane linije za punjenje bočica sastoji od robotske ruke koja prazne bočice u dvije veličine stavlja na rotacijsku punilicu koja punu bočice i ostavlja ih na pokretnoj traci koja ih onda razvrstava prema veličini.

Pametni plastenik sa automatskim navodnavanjem, kontroliranjem temperature i filtracijom zraka

Ideja projekta bila je izraditi 3-osni stabilizator (gimbal) za akcijsku kameru kojeg će učenici koristiti za snimanje raznih projekata i događanja u našoj školi.

Izrada senzora pulsa pomoću modula senzora pulsa, kao praćenje pulsa pri izvođenje sklekova, kao pokazatelj za procjenu sistoličkog krvnog tlaka (gornji broj očitanja krvnog tlaka).

Nastavna pomagala za tehničku i prirodoslovnu grupu predmeta bazirana na Arduinu.

Našom tehnološkom vizijom novog energentskog doba i održivog grada ukazujemo na važnost energetski učinkovite zelene tehnologije u svakodnevnom životu, podižemo svijest o stvaranju energetski neovisnih gradova privlačnih svojim stan...

U sklopu našeg projekta napravili smo automatska vrata za mačke koja mogu propustiti samo mačku koja nosi određenu ogrlicu.

Paljenje i gašenje svijetala preko pametnog telefona.

Pametni pašnjak je projekt koji bi trebao olakšati rad stočarima na način da jednostavnu upravljaju na koji će se pašnjak pustiti stoka.

Sustav prikuplja podatake sa senzora koji su postavljeni u vinogradu, fotografije iz zraka i sa zemlje te pomoću sustava umjetne inteligencije prepoznaje bolesno lišće i kombinira sve prikupljene podatke za izradu sustava upozorenja u sv...

Smart Door vrata, vrata koja se otvaraju putem kartice ili unosa odgovarajućeg pina.

Stolna natjecateljska i zabavna igra košarke i nogometa sa suvremenim začinima servo motora i senzora otiska prsta.

Pomoć pri učenju abecede

Jednostavan sklop koji mjeri kvalitetu zraka te nam prikazuje rezultat na malom ekranu u obliku kratkih informacija.

Tema, oprema i kratki opis

Cilj je bio da učenici osmisle projekt po svojoj želji te njime pokažu svoje znanje i kreativnost te različite mogućnosti praktične primjene komponenti iz kompleta oprema (Arduino kompleti i 3D printer) koje su dodijeljene ustanovama u sklopu projekta Junior Engineer Academy 2.0. Pri izradi projektnog rada bilo je potrebno koristiti minimalno jednu Arduino elektroničku pločicu i minimalno jedan 3D printani element. Mogle su se koristiti i druge tehnologije pod uvjetom da je Arduino elektronička pločica centralna i polazna točka izrađenog projekta. Osim na kvaliteti, učenici su trebali posebnu pozornost obratiti i oko prezentacije svog projekta.

Sudjelovanje u natječaju

Učenici realiziraju projekt u timovima u svojim ustanovama. Jedan tim se sastoji od 2 do 4 učenika i mentora. Iznimno, tim može biti sastavljen od jednog učenika i jednog mentora uz odobrenje organizatora.

Svaka ustanova na natječaj može prijaviti neograničen broj timova i svaki tim može prijaviti neograničen broj radova. Jedan mentor može mentorirati neograničen broj timova.