
09 lip micro:meMOzga
OŠ Josipa Račića, Zagreb
Opis projetka „meMOzga“
RU ovom projektu učenici upoznaju pojam Pozitiv-Negativ koristeći se micro:bitom. Učenici prvo na papiru crtaju pozitiv i negativ slike.
Razred se dijeli u ekipe. Ekipe si daju nazive i određuju tko će biti njihov vođa.
Kako bi se odredilo koja će ekipa igrati prva, koristi se micro:PAR-NEPAR.
Umjesto klasičnog Par-Nepar koristimo dva micro:bita. Svaki micro:bit ispisuje jedan slučajan broj od 0 do 9. Vođe prvo trebaju dogovoriti tko će biti PAR, a tko NEPAR. Zatim pritišću tipkalo A na svom micro:bitu. Dobivene brojeve zbrajaju te na taj način određuju tko će prvi igrati igru meMOZga. Pritiskom na tipku B brojevi se brišu i igra micro:PAR-NEPAR se može igrati ponovno.
Nakon što su odredili koja skupina prva igra, učenici kreću igrati igru meMOzga.
Cilj igre je pronaći parove. Umjesto papirnatih kartica, koriste se micro:bitovi. Parovi su pozitiv-negativ slike odnosno slike sa suprotno upaljenim ledicama. Kad bi pregledali ledice vidjeli bi da na dva micro:bita zajedno svijetle sve ledice. Pritiskom na tipkalo A prikazuje se slika na micro:bitu. Učenik odabire na koja dva micro:bita će otkriti sliku. Ako je pronašao par (pozitiv-negativ) učenik osvaja bod za svoju ekipu. Ako nije pronašao par, pritišće tipku B i slika nestaje sa zaslona micro:bita.
Igru nastavlja druga ekipa.
Mihaela Piskač Opančar, Neva Margetić i Iva Runjavec