13 sij Rad s darovitim učenicima u STEM području
Za učenike koji imaju prepoznat potencijal za darovitost u STEM području potreban je primjeren metodološki pristup kojim se potiče i podupire razvoj interesa, znanja i vještina tih učenika.
U nastavku su izdvojeni dodatni zadaci, materijali i interaktivni primjeri koji se odnose na umjetnu inteligenciju i korištenje HuskyLens kamere.
Omogućite darovitim učenicima pristup interaktivnim servisima i aplikacijama kojima mogu trenirati i testirati sustave umjetne inteligencije te isprobati različite načine rada kojima ta tehnologija pomaže ljudima u svakodnevnom životu i radu.

Artificial Intelligence & Me
Knjiga predstavlja i objašnjava 5 velikih ideja u umjetnoj inteligenciji.
Ponudite učenicima dodatne primjere i zadatke za programiranje HuskyLens kamere koji se odnose na prepoznavanje boja, prepoznavanje objekta, praćenje linije i praćenje objekta.
S darovitim učenicima možete obraditi dodatne projekte za HuskyLens kameru i micro:bit koji su programirani u MakeCode sučelju. Time će učenici proširiti znanja u programiranju i
moći usporediti programska rješenja dvaju sučelja (MakeCode i Mind+). Izradom projekata učenici će uočiti i proširiti svoje razumijevanje o prisutnosti UI u svakodnevnom životu.
Materijalima možete pristupiti ovdje.
Pripremite darovite učenike za natjecanje u kolima Croatian Makers lige.
Pripremu (zadatak i stazu) možete preuzeti ovdje.
Dodatni zadaci za darovite učenike
Osmislite svoj zadatak i izradite stazu kojom će robot korištenjem HuskyLens kamere pratiti liniju na stazi.
Izradite prijedloge rješenja kako se robot može zasutaviti na stazi korištenjem HuskyLens kamere na tri različite pozicije na robotu. Fotografirajte svoja rješenja montaže, snimite vožnju robota i objasnite svoj programski kôd.
Napravite program kojim će lica vaših prijatelja biti pokretači i zaustavljači rada robota.
Programirajte robot da prođe kroz labirint u obliku tunela unutar kojeg mora pronaći i očitati kamerom oznake (April tagove).
Osmislite i izradite arenu (stazu) za robot u formi escape rooma te izradite program kojim robot može doći do izlaza ako kamerom pravilno prepozna sve objekte u areni.
Sadržaj materijala isključiva je odgovornost Instituta za razvoj i inovativnost mladih.

Projekt je 85% financiran iz EGP financijskog mehanizma, a 15% financiran iz državnog proračuna.