6. korak

Nakon ispisa preostalo je izraditi dio programa koji će omogućiti davanje odgovora je li prikazana tvrdnja točna ili nije. Izradite funkciju Ispravno. Kategorija Function nalazi se u Advanced dijelu. Unutar nje prvo postavite if else uvjet. Kao uvjet ponovo stavite znak jednakosti, ali ovaj put unutar njega postavite varijable park i kategorija. Ukoliko su varijable jednake, tj. ako se ispisani tekst poklapa s kategorijom ispisanog parka, neka se na ekranu uz pomoć naredbe show icon iz kategorije Basic prikaže kvačica. U else dijelu, tj. ako uvjet nije ispunjen, neka se pokaže X. Nakon if else uvjeta iz kategorije Basic postavite pauzu u trajanju od 2 sekunde i naredbu clear screen kako bi se sličica s ekrana izbrisala nakon dvije sekunde.

Sada izradite funkciju Neispravno. Duplicirajte sadržaj funkcije Ispravno te ga smjestite u funkciju Neispravno. Umjesto znaka jednakosti odaberite znak nejednakosti.

Uz vizualni znak da je odgovor točan ili netočan dodajte još i zvučni signal. Naredba start melody “ “ repeating once nalazi se u kategoriji Music. Za ispravan odgovor odaberite zvuk ba ding, a za neispravan wawawawaa.