25 velj Upravljanje svjetlećom diodom preko Blynk aplikacije
Zadatak
Spojite svjetleću diodu na Arduino MKR1000 shield. Izradite program i aplikaciju kojom upravljate jačinom svijetljenja svjetleće diode na način da unutar aplikacije upišete željenu vrijednost. Koristite widget Numeric Input.
Prikaz spajanja
Svjetleću diodu spojite na izvod D0.
#include <SPI.h> #include <WiFi101.h> #include <BlynkSimpleMKR1000.h> #define BLYNK_PRINT Serial // Upišite vlastiti token za autentifikaciju char auth[] = "YourAuthToken"; // Upišite podatke o vašoj bežičnoj mreži char ssid[] = "YourNetworkName"; char pass[] = "YourPassword"; BLYNK_WRITE(V1) { // Pohranjivanje vrijednosti dobivene iz Blynk aplikacije u varijablu int pinValue = param.asInt(); // Ispisivanje varijable na serijski monitor Serial.println(pinValue); // Postavljanje jacine svjetljenja svjetleće diode pomoću varijable analogWrite(0, pinValue); } void setup() { Serial.begin(9600); Blynk.begin(auth, ssid, pass); } void loop() { Blynk.run(); }
U aplikaciji izradite novi projekt, odaberite dodavanje novog widgeta te odaberite widget Numeric Input. Ovim widgetom želite upravljati svjetlećom diodom koja se nalazi na izvodu D0. Uđite u postavke widgeta i postavite pin na virtualnu varijablu V1 te promijenite koeficjent povećanja u 10. Sada će se svakim pritiskom na oznaku plus na widgetu, jačina svijetla diode povećati za 10 umjesto za 1.
Ovime ste završili sa izradom aplikacije, a kako bi pokrenuli aplikaciju kliknite na znak Play u gornjem desnom uglu te primijetite kako se mijenja intenzitet svjetla svjetleće diode ovisno o povećanju ili smanjenju vrijednosti widgeta na aplikaciji.