17 tra Korištenje naredbi za grananje i naredbe random u primjeru „Kockica za čovječe ne ljuti se“
Izradite program pomoću kojeg ćete micro:bit pretvoriti u kockicu za društvene igre. Ovim primjerom možete vježbati korištenje if then else uvjeta te naučiti raditi naredbom random (definiranje varijable koja poprima slučajnu vrijednost).
Predmet | Informatika |
Razred | 6., osnovna škola |
Polugodište | 1. |
Nastavna cjelina | Programiranje |
Tema | Uporaba naredbi za grananje |
Ključne riječi | Naredba za grananje, naredba random |
Ideja i izrada materijala | Maja Mačinko Kovač |
Zamišljeno je da se ovaj program koristi kao vježba nakon što su učenici naučili osnovne naredbe i kako ih provesti, te kad treba postići automatizaciju i primjenu konkretnog primjera iz svakodnevnog života.
Učenici pomoću ponuđene datoteke mogu vježbati na razne načine:
- Jedan je da vježbaju samostalno kod kuće, koristeći ju u raznim društvenim igrama.
- Na isti način mogu vježbati i na dodatnoj nastavi.
- Na redovnoj nastavi.
Detaljne upute za izradu ovog programa možete preuzeti u PDF dokumentu ovdje.
Kad protresete micro:bit, izabire se jedan broj između 1 i 6 te se prikazuje kao uključene diode na zaslonu micro:bita.
Ovaj digitalni obrazovni sadržaj je autorsko djelo, napravljen pod Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima CC BY 4.0 licencom.