Nagradni natječaj: Društvena igra Junior Engineer Academy

IRIM je otvorio nagradni kreativni natječaj u sklopu projekta Junior Engineer Academy.

 

Tema natječaja bila je Društvena igra, a trajala je od 12. rujna do 3. prosinca 2019.

 

Na natječaj su se mogle prijaviti srednje škole koje sudjeluju u projektu Junior Engineer Academy te ostale osnovne i srednje škole koje su imale potrebnu opremu za izradu projektnog rada.

Pobjednik natječaja

Pirotehničar

Srednja škola Konjščina

Istaknuti radovi

Digitalni izazov

Srednja škola Bedekovčina

Faust PONG

Srednja tehnička škola Fausta Vrančića

Tema i kratki opis

Tema natječaja bila je Društvena igra.

 

Ideja je bila da učenici osmisle projekt na zadanu temu te ga izrade koristeći komponente iz kompleta opreme koje su dodijeljene školama (Arduino kompleti i 3D printer). Pri izradi projektnog rada bilo je potrebno koristiti minimalno jednu Arduino elektroničku pločicu i minimalno jedan 3D printani element.

 

Škole koje ne sudjeluju u projektu Junior Engineer Academy pri izradi projektnog rada su mogle koristiti i micro:bit.

Sudjelovanje u natječaju

Učenici su realizirali projekt u timovima u svojim ustanovama.

Jedan tim se sastoji od 2 do 4 učenika i njihovog mentora. Iznimno, tim može biti sastavljen samo od jednog učenika i jednog mentora.

 

Svaka ustanova na natječaj je mogla prijaviti neograničen broj timova i svaki tim je mogao prijaviti neograničen broj radova. Jedan mentor je  mogao mentorirati neograničen broj timova.

 

Očekivali smo minimalno 15 radova, od kojih smo odabrali 1 nagrađeni rad i 2 izdvojena rada u kategoriji škola koje sudjeluju u projektu Junior Engineer Academy.

Nagrade

Članovi najboljeg tima  osvojili su retro gaming konzolu poznatog hrvatskog makera – Alberta Gajšaka – MakerBuino.

 

Najbolje radove je odabrao žiri u sastavu: Maja Šparavec, Dario Vlahović, Josip Šimić i Paolo Zenzerović iz Instituta za razvoj i inovativnost mladih. Pobjednici su objavljeni na Croatian Makers web stranici i na FB stranici IRIM-a. Kod bodovanja se u obzir uzimala kvaliteta videoprezentacije (prikaz rada), inovativnost, kreativnost, tehnička izvedba i kvaliteta dokumentacije projekta.