Digitalni izazov

Srednja škola Bedekovčina

Društvenu igru Digitalni izazov može igrati 2-4 igrača. Svaki igrač ima svoju guru u određenoj boji. Zadatak svakog igrača je proći 21 polje poštujući pravila vezana za pojedina polja. Igra počinje na polju označenom riječi Start i završava dolaskom igrača na polje Kraj. Polja su označena bojama i/ili oznakama. Svaki igrač kreće od polja označenog riječju Start te „baca“ virtualnu kocku. Ovisno o dobivenom polju kreće se naprijed ili unazad po poljima.

Svaka boja ili oznaka ima određeno značenje:

  • crveno polje – igrač pauzira 1 bacanje,
  • plavo polje – igrač ide 2 polja unazad,
  • polje izazov – pitanje iz Arhitekture (povijesne građevine u RH). Ukoliko igrač odgovori točno na postavljeno pitanje ide 2 polja naprijed, ukoliko pogriješi ili ne zna odgovor na najmanje 2 pitanja vraća se 1 polje unazad ili prati crvenu strelicu.
  • polje M – Odigraj igru Memory – ispod svakog polja M stoji broj melodija koje treba ispravno ponoviti na drugoj arduino pločici. Ukoliko igrač uspješno odradi postavljeni zadatak ostaje na mjestu, ukoliko pogriješi vraća se 1 polje unazad ili prati crvenu strelicu.

Pojedina polja na ploči vode direktno igrača naprijed ili unazad ovisno o strelici i boji. Pobjednik je igrač koji prvi dođe do polja označenog riječju Kraj koje titra u raznim (RGB) bojama.

Video snimka

Dokumentacija projekta

Ovdje možete pronaći i preuzeti dokumentaciju projekta Digitalni izazov.

Autori

Projekt su izradili Gabrijela Pugar, Gabrijela Trčak-Novosel, Matija Stanić i Davor Hanžek uz mentorstvo Davora Stankovića
iz Srednje škole Bedekovčina.

Projekt je prijavljen na temu: Društvena igra.