5. korak

Uzmite novu if then else petlju iz Logic kategorije. Kao njezin uvjet uzmite naredbu usporedbe 0 = 0. Umjesto prve 0 stavite matematičku radnju remainder of 0 ÷ 1 gdje ćete 0 zamijeniti s varijablom Tim1, a djelitelj 1 brojem 2. Ta naredba računa ostatak dijeljenja. Npr. znamo da je 4÷2=2 i ostatak je 0, a 5÷2=2 s ostatkom 1. Ako broj nema ostatak, on je paran i u potpunosti djeljiv s brojem 2, a broj koji ima ostatak je neparan i nije u potpunosti djeljiv s brojem 2. Naš uvjet traži da broj bude paran. U then dio petlje postavite naredbu call Tim1 koja se nalazi u Functions kategoriji. U else dio petlje postavite naredbu call Tim2. Cijelu if then else petlju stavite u then dio petlje iz 3.  koraka.

Sada još dodajte naredbe za reprodukciju zvuka za timove i za kraj podjele. Naredbe play sound hello, play sound giggle i start melody ba ding repeating once nalaze se u Music kategoriji.