Ulovi krticu

Srednja škola Marka Marulića Slatina

Budući da se bavimo digitalizacijom društvenih igara, željeli smo predstaviti igru koja pomaže osobama s teškoćama pri razvoju motoričkih i kognitivnih vještina. To je naša digitalna verzija igre Ulovi krticu.
Kako bismo razvijali i natjecateljski duh, prilagodili smo igru tako da dva igrača igraju jedan protiv drugog. Na ploči su postavljeni raznobojni gumbi koji zasvijetle te čekaju da ih igrači pritisnu. Ako pritisnu gumb koji je trenutačno osvijetljen, rezultat se ažurira i zasvijetli novi gumb. U svakom trenutku svijetli samo jedan gumb, a vrijeme za pritiskanje smanjuje se svakim ciklusom igre. Pobjednik je igrač koji prvi osvoji 50 bodova.
Mozak igrice je Arduino MEGA 2560 zbog više radne memorije, ali i zbog većeg broja digitalnih i analognih pinova u odnosu na Arduino UNO. Potreba za povećanim brojem pinova pojavila se korištenjem duplog seta arkadnih gumba te dva MAX7219 LED ekrana jer svaki igrač ima svoj display na kojima se prikazuje trenutno bodovno stanje. Da bi sama igrica izgledala što privlačnije izradili smo kućište za displaye pomoću 3D printera. Kako bi igrači mogli vidjeti svoj display, kućišta su postavljena pod kutom koji pruža najbolji pogled. Za izradu smo koristili rabljene vodiče iz starih elektroničkih uređaja. Također, za izradu kućišta koristili smo otpad iz stolarske radionice.
Programski kod izrađen je u Arduino IDE sučelju, a posebnu pozornost posvetili smo if-else petljama kako bi igrica bila što dinamičnija.

Fotogalerija stvaranja projekta
Fotogalerija učenika
Dodatne fotografije
Videoprezentacija projekta

Programski kodovi

Autori projekta
Mentor:

Darko Špoljarić

Učenici:

Benjamin Bore Lazić, Anja Koić, Gita Špoljarić, Noa Nemet