Točno – netočno uz micro:bit i scratch

OŠ Antuna Gustava Matoša, Čačinci

Ideja projekta je bila proširiti korištenje micro:bita na aplikaciju scratch. Odnosno da učenici nauče kako povezati kontroler i aplikaciju. Odnosno kako napraviti neku jednostavnu igricu za ponavljanje gradiva uz mogućnost nadogradnje. Ovu jednostavnu igricu učenici uz pomoć učitelja ili samostalnog istraživanja mogu nadograditi. Na primjer: lika mogu upravljati microbitom i ići od voća do voća, izbjegavajući povrće, pri čemu moraju točno odgovoriti na pitanje da bi voće ušlo u posudu. Ostala nadogradnja je ostavljena učenicima za istraživanje.
Uloga microbita je da nam koristi za određivanje točnosti ili netočnosti tvrdnje. U scratchu nam se prikazuje voće koje se kreće prema posudi, nakon što dođe do posude pojavi se tvrdnja i tu dolazi uloga microbita. Nakon što odredimo kakva je tvrdnja na microbitu se pojavljuje broj bodova.

Fotogalerija stvaranja projekta
Videoprezentacija projekta
Dodatni materijali
Programski kodovi
Autori projekta

Miroslav Hanižar, Marija Blažević

Tags: