
09 lip Točno – netočno uz micro:bit i scratch
OŠ Antuna Gustava Matoša, Čačinci
Ideja projekta je bila proširiti korištenje micro:bita na aplikaciju scratch. Odnosno da učenici nauče kako povezati kontroler i aplikaciju. Odnosno kako napraviti neku jednostavnu igricu za ponavljanje gradiva uz mogućnost nadogradnje. Ovu jednostavnu igricu učenici uz pomoć učitelja ili samostalnog istraživanja mogu nadograditi. Na primjer: lika mogu upravljati microbitom i ići od voća do voća, izbjegavajući povrće, pri čemu moraju točno odgovoriti na pitanje da bi voće ušlo u posudu. Ostala nadogradnja je ostavljena učenicima za istraživanje.
Uloga microbita je da nam koristi za određivanje točnosti ili netočnosti tvrdnje. U scratchu nam se prikazuje voće koje se kreće prema posudi, nakon što dođe do posude pojavi se tvrdnja i tu dolazi uloga microbita. Nakon što odredimo kakva je tvrdnja na microbitu se pojavljuje broj bodova.
Miroslav Hanižar, Marija Blažević