Sobni koš – Arduino IoT projekt

OŠ “Braća Bobetko” Sisak, Sisak

Cilj igre je postići što više koševa u 60 sekundi. U prvoj verziji naše digitalne igračke igru smo započinjali pritiskom na tipkalo, sada smo igračku nadogradili tako da igru pokrećemo preko gumba u aplikaciji Blynk na mobitelu.
Na OLED ekranu vidimo odbrojavanje od 5 do 1 nakon čega se ispisuje start i počinje odbrojavanje od 60 sekundi. Svaki prolazak loptice kroz koš ultrazvučni senzor registrira. Kada loptica pogodi koš pali se LED dioda i čuje se zvučni signal. Nadogradili smo igračku tako da se čuje melodija (umjesto samo jednog tona) za svaki postignuti koš.
Broj koševa se zbraja i nakon isteka 60 sekundi ispisuje se na ekranu ukupan broj postignutih koševa. Sljedeći igrač započinje igru pritiskom na gumb u aplikaciji Blynk, resetirajući igru. U ovoj igri može sudjelovati više igrača. Pobjednik je onaj tko postigne najviše pogodaka u 60 sekundi.

Fotogalerija stvaranja završnog rada
Videoprezentacija završnog rada

Programski kodovi

Autori završnog rada
Mentor:

Jasminka Gerin i Vesna Majdandžić

Učenici:

Emin Škorić, Imran Halilović i Kenan Žmirić