Race Tag

Zdruga katoličkih skauta Hrvatkse, Drivenik

Igra „Race Tag“ mješavina je klasične igre „lovice“ i utrke automobilima. Inovacija u našoj igri je ta što autići svojim senzorima sami, ovisno o okolini, definiraju svoju brzinu kretanja, a zadatak korisnika je samo, pomoću upravljača na mobilnoj aplikaciji, držati autić na optimalnoj liniji označenoj na stazi kako bi se autić što brže kretao. Autići su postavljeni na dvije različite pozicije na stazi i cilj igre je „uhvatiti“ autić ispred sebe.

Igra počinje sinkronizacijom vremena dvaju automobila te postavljanjem na početnu poziciju. Brzina kretanja autića ovisna je o nijansi sive boje ispod njih. Na tamnijem dijelu staze oni se brže kreču, dok na svjetlijem sporije. Cilj igre je dostići autić koji je ispred vas i zaletjeti se u njegov „branik“ koji je spojen na tipku i signalizira kraj igre.

Igra je realizirana korištenjem modernih tehnologija kao što su Arduino razvojno okruženje, aditivna proizvodnja te izradom aplikacije za upravljanje korištenjem „Blynk“ sustava.

Osim puno zabave koja podiže natjecateljski duh u nama ova igra omogućava i edukaciju o svim korištenim aspektima dizajniranja i sastavljanja igre kao što su 3D modeliranje, printanje, izrada Arduino koda, korištenje komunikacije između pametnog telefona i Arduino sustava, uporaba senzora, dizajniranja staze, 3D modeliranja, sastavljanja kompleksnih igračaka, lemljenja i drugim aktivnostima.

Fotogalerija stvaranja završnog rada
Videoprezentacija završnog rada

Programski kodovi
Autori završnog rada
Mentor:

Alen Jakoplić

Učenici:

Danijel Tomljenović, Stjepan Šporčić, Ante Blažičević i Jakov Šimatović