
09 lip PRAVOPIS U RN
OŠ Vođinci, Vođinci
Cilj projekta je poticanje učenika na pravilno razlikovanje glasova č i ć te skupova ije i je kroz interaktivnu i digitalnu vježbu pomoću micro:bita. Projekt povezuje pravopisne sadržaje iz hrvatskog jezika s korištenjem suvremene tehnologije, ali bez potrebe da učenici programiraju – koriste već unaprijed pripremljen program.
Pomoću gumba A učenik bira vrstu vježbe. Prikazuje se “C” ili “I” na LED zaslonu. Varijabla vježba određuje koji set riječi će se koristiti. Pritisak gumba B: Kada učenik pritisne gumb B, započinje test. Ako je vježba = 1, koristi se popis riječi koji uključuje: IGRAČKA, LOPOČ, TOČKA, KLJUČ, JUČER, ČOVJEK, PČELA, itd. Ove riječi se pohranjuju u polje i koriste za vježbu.
Petlja za prikaz riječi: Nasumično se odabire riječ iz polja. Uspoređuje se korisnikov odabir s točnim oblikom. Ako je odgovor točan, prikazuje se ikona ✔️ i povećava se varijabla Rezultat. Ako nije točan, prikazuje se ✖️.
Kraj vježbe: Nakon određenog broja pokušaja (npr. 10), petlja se prekida i završava vježba.
Natalija Bošnjaković, Maja Koštić, Katarina Baraban, Marija Pejić