Morseolovka 3000

Osnovna škola Zamet Rijeka, Rijeka

Ovim smo projektom željeli izraditi igračku za učenje Morseovog koda. Hardver koji je korišten uključuje
Arduino mkr1000, oled ekran, zujalo te led lampicu. Uz to koristimo i Blynk aplikaciju kao korisničko sučelje. Također, u Tinkercadu smo kreirali te na 3D printeru ispisali kutiju i poklopac za projekt.
Korisnik ima zadatak pomoću Morseovog koda zapisati zadanu riječ. Riječ se ispisuje na oled zaslonu. Potom korisnik pomoću virtualnog tipkala u sklopu Blynk aplikacije unosi duge i kratke signale kako bi slova zadane riječi zapisao Morseovim kodom. Dugi i kratki signali zapisuju se na zaslon kao crtice ili točkice. Pritiskom na tipku “Confirm” potvrđuje unos niza. Ako korisnik nije unio niz koji odgovara bilo kojem znaku Morseovog koda, tada se na zaslonu ispisuje “Ovo nije slovo.” U slučaju ispravno unesenog slova, niz znakova pretvara se u odgovarajući grafem latiničnog pisma.
Ako niz unesenih znakova odgovara zadanoj riječi, tada se na oled zaslonu ispisuje “CORRECT”. Inače se ispisuje “WRONG”.
U sklopu aplikacije moguće je postaviti 3 težinska levela pomoću klizača.
1. level iz unaprijed unesene biblioteke bira četveroslovne riječi koje se mogu sastojati od 7 najfrekventnijih slova u engleskom jeziku.
2. level iz unaprijed unesene biblioteke četveroslovne riječi koje se mogu sastojati od 14 najfrekventnijih slova u engleskom jeziku.
3. level uključuje cijelu englesku abecedu.

Fotogalerija stvaranja završnog rada
Videoprezentacija završnog rada

Dodatni materijali
Programski kodovi
Autori završnog rada
Mentor:

Dino Arbula

Učenici:

Marin Kupanovac, Lovro Kegalj