
09 lip Microbit trener
OŠ Vjenceslava Novaka, Zagreb
Microbit će u ovom projektu biti izuzetno koristan jer će potaknuti učenike na kretanje kroz igru, uključuje element iznenađenja, razvija digitalne vještine, potiče samostalnost ali i suradnju, prilagođen je uzrastu i ono najbitnije, stvara zabavno okruženje za učenje. Kroz ovaj projekt spojili smo nastavni predmet TZK i Informatiku.
Zajedničkim snagama učiteljice 1.r i inf napravile smo kod gdje će učenici pritiskom tipke A na microbitu dobiti jednu od 8 aktivnosti. Aktivnost je zamišljena da ju učenici rade u paru ili grupi. Pritiskom tipke A pomoću ledica na microbitu učenici će vidjeti prvo broj, a zatim aktivnost koju trebaju napraviti. Uz spoj predmeta koji su prethodno navedeni učenici uvježbavaju i čitanje što je korelacija s Hrvatskim jezikom. Što program radi? Kad se pritisne tipka A, microbit će odabrati nasumičan broj od 1 do 8 i prikazati fizičku aktivnost.
Kroz ovu aktivnost učenici razvijaju brojne vještine na zabavan i prirodan način. Upoznaju microbit kao koristan alat i počinju razumijevati kako tehnologija može služiti učenju, a ne samo igri, čime se potiče razvoj njihovih digitalnih kompetencija. Izvođenjem fizičkih zadataka potiče se njihov motorički razvoj, posebno koordinacija, ravnoteža i snaga. Budući da moraju pažljivo pratiti što microbit prikazuje i odmah reagirati, dodatno se razvijaju pažnja, slušanje i sposobnost praćenja uputa. Učenici se pritom osjećaju uključeno i vrijedno, grade samopouzdanje i potiču međusobnu suradnju i ohrabrivanje.
Nikolina Turkalj i Sunčica Sosić Majstorović