Igračka “Snježna Kraljica” (SnowQueenToy)

Osnovna škola Stjepana Radića Brestovec Orehovički

Cilj projekta bio je izrada igračke kao dodatni promotivni alat kod promocije sljemenske utrke „Snježna kraljica“.
Projekt je realiziran uz dopuštenje i (moralnu) podršku organizatora utrke.
U sklopu projekta izrađena je web stranica / apl. (snowqueentoy.net) na kojoj se nakon svake odigrane utrke automatski objavljuju rezultati (najboljih 30 igrača pomoću igraće palice unosi svoje ime), poredak najboljih igrača po sezoni/turniru, popis zadnjih rezultata, podatak je li igračka online te izmjerena temperatura (objavljuje se svakih 60 min). Prijavljeni korisnici unose podatke o sezonama/turnirima.
Cilj igre je u što kraćem vremenu „dovesti“ metalnu lopticu od starta do cilja rotiranjem igraće ploče lijevo-desno odnosno preusmjeravanjem loptice na najkraći željeni put. Igraća ploča pomiče se pomoću servo motora čiji se položaj određuje igraćom palicom. Na početku i na kraju ploče nalaze se cjevčice sa prekidačima kroz koje prolazi loptica koja aktivira prekidače, što Arduino ur. prepoznaje kao početak i kraj utrke. Utrka počinje ubacivanjem loptice u cjevčicu na početku ploče.
Pokraj ploče nalazi se replika sljemenskog TV tornja na kojem je prsten sa LED diod. koje mogu svijetliti u mil. boja, a pomoću igraće palice moguće je pokretati različite efekte na tornju. Efekti se uključuju i na početku i na kraju svake utrke.
Ovisno o ostvarenom poretku igra pokreće glazbu vezanu uz Sljeme i Zagreb (Na Sleme, Serbus Zagreb).
Dim. igraće ploče su 100 cm x 40 cm (uk. 135 cm x 70 cm).

Fotogalerija stvaranja završnog rada
Videoprezentacija završnog rada

Dodatni materijali
Programski kodovi

Autori završnog rada
Mentor:

Zvonimir Tušek, Jasna Benčić, Magdalena Ađić, Krunoslav Boroš

Učenici:

Tena Grabušić, Borna Jakuš, Mia Ferdelja, Mihael Kobeščak, Tin Jurenec, Kristijan Bubnjar, Robert Galic, Leo Tenšek, Emil Merkaš, Jan Celjak, Karlo Pavetić, Franjo Kolarić