11 svi Digitalni Jamb
Tehnička škola Daruvar
Volimo igrati Jamb, ali ne volimo kada nam kockice lete po svuda. Tako smo došli na ideju da napravimo digitalnu verziju Jamba. Kod njega nam kockice ne mogu pobjeći i ne postoji mogućnost varanja. Na Arduino MKR1000 smo spojili RGB traku i tipkala. Svjetleće diode smo posložili da predstavljaju 6 igraćih kocki. Ispod svake kocke nalazi se tipkalo s kojim možemo odabrati koju kocku zadržavamo za sljedeće bacanje. Nosače tipkala i međusklop za Arduino smo projektirali u programskom paketu EAGLE te izradili tehnikom fotopostupka na vitroplast pločici. Zatim smo projektirali kućište u Fusionu 360 i isprintali ga na 3D printeru Prusa i3 MK3. Kako bi uređaj mogao raditi bez vanjskog napajanja, ugradili smo punjive baterije. Simulacija bacanja kockica aktivira se trešnjom samog uređaja.
Projekt su izradili Antonio Butorac, Josip Benjamin Szabo i Mataj Zandona uz mentorstvo Mire Kligla, Krešimira Ećimovića i Alena Klubičke iz Tehničke škole Daruvar.
Projekt je prijavljen na temu: Digitalna igra(čka).