11 svi Digitalni izazov
Srednja škola Bedekovčina
Društvenu igru Digitalni izazov može igrati 2-4 igrača. Svaki igrač ima svoju guru u određenoj boji. Zadatak svakog igrača je proći 21 polje poštujući pravila vezana za pojedina polja. Igra počinje na polju označenom riječi Start i završava dolaskom igrača na polje Kraj. Polja su označena bojama i/ili oznakama. Svaki igrač kreće od polja označenog riječju Start te „baca“ virtualnu kocku. Ovisno o dobivenom polju kreće se naprijed ili unazad po poljima.
Svaka boja ili oznaka ima određeno značenje:
- crveno polje – igrač pauzira 1 bacanje
- plavo polje – igrač ide 2 polja unazad
- polje izazov – pitanje iz Arhitekture (povijesne građevine u RH). Ukoliko igrač odgovori točno na postavljeno pitanje ide 2 polja naprijed, ukoliko pogriješi ili ne zna odgovor na najmanje 2 pitanja vraća se 1 polje unazad ili prati crvenu strelicu.
- polje M – Odigraj igru Memory – ispod svakog polja M stoji broj melodija koje treba ispravno ponoviti na drugoj arduino pločici. Ukoliko igrač uspješno odradi postavljeni zadatak ostaje na mjestu, ukoliko pogriješi, vraća se 1 polje unazad ili prati crvenu strelicu.
Pojedina polja na ploči vode direktno igrača naprijed ili unazad ovisno o strelici i boji. Pobjednik je igrač koji prvi dođe do polja označenog riječju Kraj koje titra u raznim (RGB) bojama.
Ovdje možete pronaći i preuzeti dokumentaciju projekta Digitalni izazov.
Projekt su izradili Gabrijela Pugar, Gabrijela Trčak-Novosel, Matija Stanić i Davor Hanžek uz mentorstvo Davora Stankovića
iz Srednje škole Bedekovčina.
Projekt je prijavljen na temu: Društvena igra.