Digitalna igra(čka) – Sobni koš

OŠ “Braća Bobetko” Sisak, Sisak

Cilj igre je postići što više koševa u 60 sekundi. Igra počinje pritiskom na tipkalo, na OLED ekranu vidimo odbrojavanje od 5 do 1 nakon čega se ispisuje start i počinje odbrojavanje od 60 sekundi. Svaki prolazak loptice kroz koš ultrazvučni senzor registrira. Kada loptica pogodi koš pali se led dioda i ton na zvučniku. Broj koševa se zbraja i nakon isteka 60 sekundi ispisuje se na ekranu ukupan broj postignutih koševa. Sljedeći igrač započinje igru pritiskom na tipkalo, resetirajući igru. U ovoj igri može sudjelovati više igrača. Pobjednik je onaj tko postigne najviše pogodaka u 60 sekundi.
Za izradu ove igračke koristili smo: Arduino MKR1000, ultrazvučni senzor, zvučnik, LED diodu, OLED ekran, tipkalo, računalo za programiranje, šperploču debljine 3 mm, bakarnu cijev ø10, drveni nosač za papirnate ubruse, akumulatorsku bušilicu, ubodnu pilu, brusni papir, ljepilo za drvo, pribor za tehničko crtanje.

Fotogalerija stvaranja projekta
Video prezentacija projekta
Programski kodovi
Autori projekta
Mentor:

Jasminka Gerin i Vesna Majdandžić

Učenici:

Emin Škorić, Imran Halilović i Kenan Žmirić