Color Madness

OŠ Rude, Samobor

„Color madness“ tj. igra pamćenja i brzog razmišljanja.
U igri sudjeluju 4 igrača koji stoje na četiri ploče, odnosno pritišću gumb određene boje. Princip igre je da nam peto polje prikazuje boju koja se dodaje na niz koji uzastopno treba pogađati i pratiti kako bi došli do željenog cilja, a to je postaviti najbolji rezultat, pri čemu nam pomaže brojač bodova koji je ukomponiran u cjelokupni program softverski napisan u Arduino razvojnoj okolini. Arduino kontroler se spaja preko Wi-Fi mreže na mobitel na kojemu pokazuje rezultat koji smo postigli i trenutni tijek igre.
U planu nam je proširiti igru na veće polje (3 x 3 ploče) na kojoj se sama igra odvija te je pritom i nadograditi. Plan te nadogradnje je umjesto tipki postaviti ploče (50 x 50 cm) s ugrađenim senzorima vibracija u holu naše škole. Po svakoj ploči skakao bi po jedan učenik i svaki skok brojao bi se kao pritisak tipke. Osim toga, postavili bi tablet na kojem bi se vezom preko Interneta pratio tijek igre – rezultat i napredak u pogađanju nizova. Time bi našim najmlađima uljepšali i poboljšali boravak u našoj školi.
Dakle predviđeno je pet ploča od kojih je jedna glavna a svaka od preostale četiri ploče predstavlja jednu boju. Kada netko skoči na toj ploči desi se isto kao i da je netko pritisnuo početni gumb koji za sad imamo na prototipu na samom početku razvijanja ove igre. Glavni cilj ove

Fotogalerija stvaranja završnog rada
Videoprezentacija završnog rada

Dodatni materijali
Programski kodovi

Autori završnog rada
Mentor:

Zoran Fabeković

Učenici:

Petar Jurišić, Luka Fresl, Jakov Župančić, Toni Kuhar