01 lip Color Madness
OŠ Rude, Samobor
„Color madness“ tj. igra pamćenja i brzog razmišljanja.
U igri sudjeluju 4 igrača koji stoje na četiri ploče, odnosno pritišću gumb određene boje. Princip igre je da nam peto polje prikazuje boju koja se dodaje na niz koji uzastopno treba pogađati i pratiti kako bi došli do željenog cilja, a to je postaviti najbolji rezultat, pri čemu nam pomaže brojač bodova koji je ukomponiran u cjelokupni program softverski napisan u Arduino razvojnoj okolini. Arduino kontroler se spaja preko Wi-Fi mreže na mobitel na kojemu pokazuje rezultat koji smo postigli i trenutni tijek igre.
U planu nam je proširiti igru na veće polje (3 x 3 ploče) na kojoj se sama igra odvija te je pritom i nadograditi. Plan te nadogradnje je umjesto tipki postaviti ploče (50 x 50 cm) s ugrađenim senzorima vibracija u holu naše škole. Po svakoj ploči skakao bi po jedan učenik i svaki skok brojao bi se kao pritisak tipke. Osim toga, postavili bi tablet na kojem bi se vezom preko Interneta pratio tijek igre – rezultat i napredak u pogađanju nizova. Time bi našim najmlađima uljepšali i poboljšali boravak u našoj školi.
Dakle predviđeno je pet ploča od kojih je jedna glavna a svaka od preostale četiri ploče predstavlja jednu boju. Kada netko skoči na toj ploči desi se isto kao i da je netko pritisnuo početni gumb koji za sad imamo na prototipu na samom početku razvijanja ove igre. Glavni cilj ove
Mentor:
Zoran Fabeković
Učenici:
Petar Jurišić, Luka Fresl, Jakov Župančić, Toni Kuhar