Balansna ploča – umjetnost pokreta

OŠ Rude, Samobor

Volimo zabavu, igru, umjetnost i pokret pa smo stvorili zabavnu igru u kojoj je cilj kontrolirati (balansirati) kuglicu unutar kvadratne ploče na kojoj je napravljen mali plavi kvadrat, te ostvariti što bolje tj. duže vrijeme u određenom zacrtanom kvadratu.

Tko uspije ostvariti najduže vrijeme zadržavanja kuglice u kvadratu taj je jasno pobjednik. Vrijeme zadržavanja kuglice u kvadratu počinje se mjeriti kad kuglica prvi put uđe u mali kvadrat, a zaustavlja se kad kuglica iziđe iz njega. Sve se vrlo jednostavno kontrolira preko malog joysticka.

U planu nam je i dogradnja igre s različitim pločama poput labirint ploče, ploče s krugovima za skupljanje bodova, kao i oklapanje cijele igre te njeno postavljanje u holu škole kako bi dodatno pobudili interes učenika za robotikom. Dodati ćemo i dodatno upravljanje nagibanjem Micro:bita.

Popis korištene opreme:

Arduino kontroler – 1kom
Testna pločica – 1kom
Joystick – 1kom
Opruge – 4kom
Žice – 15kom
Servo motori – 2kom
Kuglice ležajeva – 2kom
Pleksiglas – nekoliko komada različitih dimenzija

Fotogalerija stvaranja projekta
Videoprezentacija projekta

Dodatni materijali
Programski kodovi
Autori projekta
Mentor:

Zoran Fabeković, Petar Jurišić, Luka Fresl

Učenici:

Antun Jurišić, Stjepan Trčak