Aleatorio

OŠ Fran Franković, Rijeka

Cilj bi bio da učenici kroz igru ponove nastavne sadržaje prvog razreda, a nakon toga se zabave s igrom tombole.
Učenici imaju na izbor: pod a) kviz iz Prirode i društva na kraju prvog razreda i pod b) igru tombola. Pritiskom na tipkalo A pokreće se kviz. Učenici odgovaraju na usmena pitanja učitelja/ce i to na način zadržavanjem tipkala A za TOČNU tvrdnju, a tipkalo B za NETOČNU tvrdnju. Unaprijed u kodu je definirano koji je točan odgovor i kod provjerava je li tipka koja je zadržana daje točan ili netočan odgovor. Na kraju se ispisuju osvojeni bodovi, jedan bod po točnom odgovoru i smajlić se pokaže na ekranu.

Po završetku kviza tombolu aktivira učitelj pritiskom na tipkalo A. Učenicima se na micro:bit-u(koje na početku određuje radio grupu) pojavi isti broj kao i kod učitelja.

Učenicima ispred sebe imaju kartice sa različitim brojevima(mi smo za test koristili od 1-20). Učitelj stisne tipkalo A na svojem micro:bit-u(koje na početku određuje radio grupu), nasumični broj se stvori i spremi u varijablu i pokaže kod učitelja(glavnoj pločici”). Broj iz varijable se pošalje i pokaže kod učenika na pločici. Kada se pojavi zadani broj na micro:bit-u učenik prekriži olovkom zadani broj.

Koji učenik prvi popuni karticu sa zadanim brojevima on je pobjednik.

Fotogalerija stvaranja projekta
Videoprezentacija projekta

Dodatni materijali
Programski kodovi
Autori projekta

Ivona Trtanj Šneler, Angela Peračković, Matija Krajinović

Tags: