
09 lip Aleatorio
OŠ Fran Franković, Rijeka
Cilj bi bio da učenici kroz igru ponove nastavne sadržaje prvog razreda, a nakon toga se zabave s igrom tombole.
Učenici imaju na izbor: pod a) kviz iz Prirode i društva na kraju prvog razreda i pod b) igru tombola. Pritiskom na tipkalo A pokreće se kviz. Učenici odgovaraju na usmena pitanja učitelja/ce i to na način zadržavanjem tipkala A za TOČNU tvrdnju, a tipkalo B za NETOČNU tvrdnju. Unaprijed u kodu je definirano koji je točan odgovor i kod provjerava je li tipka koja je zadržana daje točan ili netočan odgovor. Na kraju se ispisuju osvojeni bodovi, jedan bod po točnom odgovoru i smajlić se pokaže na ekranu.
Po završetku kviza tombolu aktivira učitelj pritiskom na tipkalo A. Učenicima se na micro:bit-u(koje na početku određuje radio grupu) pojavi isti broj kao i kod učitelja.
Učenicima ispred sebe imaju kartice sa različitim brojevima(mi smo za test koristili od 1-20). Učitelj stisne tipkalo A na svojem micro:bit-u(koje na početku određuje radio grupu), nasumični broj se stvori i spremi u varijablu i pokaže kod učitelja(glavnoj pločici”). Broj iz varijable se pošalje i pokaže kod učenika na pločici. Kada se pojavi zadani broj na micro:bit-u učenik prekriži olovkom zadani broj.
Koji učenik prvi popuni karticu sa zadanim brojevima on je pobjednik.
Ivona Trtanj Šneler, Angela Peračković, Matija Krajinović