16 tra Pedometar – brojimo korake
Izradite program na micro:bitu pomoću kojeg učenici mogu doznati broj svojih koraka.
Korištenje s učenicima
Predmet | Tjelesna i zdravstvena kultura |
Razred | 6., osnovna škola |
Polugodište | 1. i 2. |
Nastavna cjelina | Trčanje |
Tema | Trčanje različitim tempom do 6 minuta, preponsko trčanje |
Ključne riječi | trčanje |
Ideja i izrada materijala | Dalia Kager |
Učenici pomoću ovog primjera mogu vježbati na razne načine:
- Na redovnoj nastavi za trčanje ili bilo koje druge aktivnosti kretanja – npr. učenici cijeli sat TZK imaju micro:bit pričvršćen na nozi, a na kraju sata učitelj provjeri stanje – broj ukupno napravljenih koraka te prema tome učenici mogu analizirati i uspoređivati količinu svoje aktivnosti na tom satu; kod trčanja do 6 minuta učenici mogu usporediti koliko su koraka u tom vremenu napravili u odnosu na svoje razredne kolege.
- Micro:bit možete iskoristiti i kod kuće – učenicima možete zadati projektni zadatak da nose micro:bit i bilježe koliko koraka učine u slobodno vrijeme kroz, npr. tjedan dana ili preko vikenda; zajedno možete analizirati rezultate i povezati to s važnosti kretanja za zdravlje.
- Također, možete koristiti program na micro:bitu u izvannastavnim aktivnostima za mjerenje broja koraka (svi sportovi).
Upute za izradu programa
Detaljne upute za izradu ovog programa možete preuzeti u PDF dokumentu ovdje.
Isprobajte i preuzmite
Program treba raditi tako da kada protresete micro:bit, (napravite jedan korak) varijabla koja broji korake se poveća za 1; na zaslonu se neprekidno prikazuje trenutna vrijednost varijable, tj. trenutni broj učinjenih koraka.