16 tra Građa i uloge životinjskog organizma – kralježnjaci i beskralježnjaci
Izradite program na micro:bitu pomoću kojeg učenici vježbaju prepoznavanja kralježnjaka i beskralježnjaka.
Korištenje s učenicima
Predmet | Priroda |
Razred | 5., osnovna škola |
Polugodište | 1. i 2. |
Nastavna cjelina | Građa i uloge životinjskoga organizma |
Tema | Kralježnjaci i beskralježnjaci |
Ključne riječi | beskralježnjaci, kralježnjaci |
Ideja i izrada materijala | Dalia Kager |
Učenici pomoću ovog primjera mogu vježbati na razne načine:
- Na redovnoj nastavi – u dijelu sata u kojem ponavljate i utvrđujete gradivo; na satu vježbanja i ponavljanja – moguć je individualni rad, rad u paru (na jednom ili na dva micro:bita kao mini natjecanje između dva učenika) ili rad u skupini. Na isti način mogu vježbati i na dopunskoj nastavi.
- Samostalno kod kuće – učenicima možete zadati zadatak da izmijene program na način da unesu neke druge životinje pazeći pritom u koju skupinu pripadaju. Na satu ponavljanja možete rotirati skupine učenika oko micro:bita na kojima su oni radili program tako će i biti zanimljivo jer se životinje vjerojatno neće ponavljati. Dodatni zadatak je da grupa objasni zašto pojedinu životinju svrstavaju u određenu skupinu i da opišu karakteristike te skupine.
Upute za izradu programa
Detaljne upute za izradu ovog programa možete preuzeti u PDF dokumentu ovdje.
Isprobajte i preuzmite
Protresanjem micro:bita nasumičnim odabirom na zaslonu se ispisuje naziv životinje.
Odabirom tipke A micro:bit bilježi da životinja pripada u kralježnjake.
Odabirom tipke B micro:bit bilježi da životinja pripada u beskralježnjake.
Odabirom tipki A+B ispisuje se rezultat – točno označeni odgovori.