30 tra Digitalna kockica za društvene igre
Za primjer digitalne kockice napravite program kojim će micro:bit kad ga protresete na zaslonu prikazati slučajno odabrani broj od 1 do 6.
Program za digitalnu kockicu je vrlo jednostavan i sastoji se od tri naredbe. To su naredba za protresanje micro:bita, naredba za prikaz broja i naredba za slučajni odabir brojeva u određenom rasponu. Dodajte blok on shake iz kategorije Input. Postavite u njega naredbu za prikaz broja (show number). Kad biste to isprobali u simulatoru, micro:bit bi ispisivao samo vrijednost nula. Dodajte stoga naredbu za slučajan odabir brojeva iz kategorije Math i postavite granične vrijednosti. Prvi broj neka bude 1, a drugi 6. Tako modificiranu pick random naredbu postavite kao argument naredbe za prikaz broja. Isprobajte kockicu na simulatoru, a zatim je prebacite na svoj micro:bit i zaigrajte omiljenu društvenu igru uz novu digitalnu kockicu.
Program
U slučaju da koristite novu verziju micro:bita, iskoristite opciju isključivanja micro:bita pomoću tipkala za uštedu energije.
Sa stražnje strane micro:bita nalazi se tipkalo za ponovno pokretanje ili isključivanje micro:bita.
Ako ga držite pritisnutim 5 sekundi, crvena LED dioda za napajanje će se isključiti. Tada je micro:bit u stanju mirovanja za uštedu energije te crvena LED dioda treperi (napajanje preko USB kabla) ili je isključena (napajnje preko baterija).
Upotrijebite ovo kako bi vam baterije duže trajale kada ne koristite micro:bit u igri.
Ponovnim pritiskom na tipkalo, micro:bit se resetira te ga opet možete koristiti kao digitalnu kockicu za igranje.