30 sij Likovna kutura
Ovdje je izdvojen primjer korištenja micro:bita na nastavi likovne kulture u prvom razredu. Micro:bit učenicima zadaje oblike i njihov razmještaj na plohi.
Micro:bit se može na nastavi likovne kulture upotrijebiti i u uvodnom dijelu sata prilikom ponavljanja poznatih sadržaja ili primjerice na kraju prilikom vrednovanja i samovrednovanja radova učenika.
PONAVLJANJE I IZMJENA OBLIKA NA PLOHI
Učenik stvara ritam crtanjem likova na papiru (tipkalo A) koje smješta na plohu – papir po uputama (tipkalo B). Rad počinje klikom na tipkalo A. Na ekranu micro:bita pojavi se lik kojeg učenik treba crtanjem smjestiti negdje na lijevu stranu papira. Potom klikom na tipkalo B dobiva uputu gdje smjestiti idući lik. Njega saznaje ponovnim klikom na tipkalo A. Rad nastavlja izmjeničnim klikanjem na tipkala B i A kako bi saznao smjer i oblik. Rad se zaustavlja kada učenik dođe do ruba papira ili kada dobije nelogičnu naredbu npr. iza strelice za „dolje“ dobije strelicu za “gore“.
Program je složen tako da kod vrednovanja na kraju sata možemo provjeriti točnost rada svakog učenika:
Iza svakog srca nastavili smo rad prema gore.
Iza svake kućice nastavili smo rad desno.
Iza svakog kišobrana nastavili smo rad gore desno.
Iza svake patkice nastavili smo rad dolje desno.
Iza svakog kamiončića nastavili smo rad dolje.