Programiraj, protresi i zaigraj

Osnovna škola Klana, Klana, Rijeka

Obogatili smo našu informatičku učionicu novom igračkom. Uz pomoć Micro:bita izradili smo kod pomoću već gotovog predloška za igraću kocku. Naš kod doradili smo na sljedeći način:
1. ako se pokaže vrijednost 0 nakon protresanja , čuje se u pozadini tužan zvuk te igrač na igraćoj ploči mora ići polje unatrag
2. ako se pokaže broj 3 nakon protresanja, nakon njega slijedi x te igrač propušta jedno bacanje
3. ako se pokaže broj 6 nakon protresanja, nakon njega slijedi srce.
Igrač koji skupi najviše srca ima pravo na duplo početno bacanje u sljedećoj igri.
Igraću ploču nacrtali su učenici u programu bojanje, umnožili smo primjerak te ga plastificirali.

Ova igra namijenjena je za 2 do 4 igrača, a u školi je super za zabavu u slobodno vrijeme i tijekom odmora.

Fotogalerija stvaranja projekta
Videoprezentacija projekta

Dodatni materijali
Programski kodovi
Autori projekta

Tina Dekleva