3. korak

Ako je zadani uvjet zadovoljen (detektirana je veća razina svjetla, odnosno netko je otvorio ladicu), u then dijelu bloka potrebno je dodati naredbu show icon i odabrati sličicu iznenađenog lica te povećati varijablu Uljez za 1. No, da se varijabla Uljez ne bi neprestano povećavala za 1 dokle god je ladica otvorena, upotrijebite varijablu Detektor kao kontrolu za izvršavanje tog dijela programa.

Dodajte još jedan if then blok kojim će se provjeravati vrijednost varijable Detektor. Ako je vrijednost varijable Detektor jednaka nula (kao na početku programa), neka se prikaže sličica iznenađenog lica i vrijednost varijable Uljez poveća za jedan. U then dio tog bloka postavite stoga naredbu za prikaz iznenađenog lica na zaslonu i naredbu za povećanje vrijednosti varijable Uljez. Nakon toga promijenite vrijednost varijable Detektor u jedan (set Detektor to 1) čime ćete spriječiti da se povećanje varijable Uljez neprestano događa dok je ladica otvorena jer uvjet If Detektor = 0 više nije zadovoljen.