05 velj Ispisivanje temperature na aplikaciji
Što ćete naučiti:
– Ispisivati vrijednost virtualne varijable na aplikaciji
– Koristiti widget – Labeled Value
Zadatak
Izradite projekt kojim ćete ispisivati temperaturu na aplikaciji korištenjem virtualne varijable i temperaturnog senzora TMP36 spojenog na Arduino.
Prikaz spajanja
#define BLYNK_PRINT SerialUSB #include <SPI.h> #include <WiFi101.h> #include <BlynkSimpleWiFiShield101.h> #include <TMP36.h> TMP36 SenzorTMP36(A0, 3.3); float Temp; // Upišite vlastiti token za autentifikaciju char auth[] = "YourAuthToken"; // Upišite podatke o vašoj bežičnoj mreži char ssid[] = "YourNetworkName"; char pass[] = "YourPassword"; void setup() { SerialUSB.begin(9600); Blynk.begin(auth, ssid, pass); } void loop() { Blynk.run(); Temp = SenzorTMP36.getTempC(); Blynk.virtualWrite(0, Temp); }
Izmijenite postavke widgeta Labeled Value odabirom odgovarajućeg izvoda (V0). U ovom projektu prvo ste očitali vrijednost temperaturnog senzora na Arduinu na analognom izvodu A0, izračunali odgovarajuću vrijednost temperature te je onda poslali aplikaciji pomoću virtualne varijable V0. Stoga je potrebno odabrati virtualnu varijablu V0 da bi ispisali temperaturu na aplikaciji.
Ovime ste završili sa izradom aplikacije, a kako bi pokrenuli aplikaciju kliknite na znak Play u gornjem desnom uglu te primijetite da je prikazana trenutna temperatura okoline u kojoj se nalazite.