15 tra Živa bića, stanište i životni uvjeti – Ustroj živog svijeta u prirodi – hranidbeni lanac
Izradite program pomoću kojeg će učenici utvrditi međuodnose članova hranidbenog lanca.
Predmet | Priroda |
Razred | 6., osnovna škola |
Polugodište | 1. |
Nastavna cjelina | Živa bića, stanište i životni uvjeti |
Tema | Ustroj živog svijeta u prirodi |
Ključne riječi | hranidbeni odnosi |
Ideja i izrada materijala | Dalia Kager |
U ovoj igri je proizvođač jači od razlagača, potrošač je jači od proizvođača, a razlagač je jači od potrošača. Igrati mogu u paru. Da bi učenik bio uspješan u igri, mora razumjeti povezanost proizvođača, potrošača i razlagača u hranidbenom lancu.
Ovisno o verziji programa koju učitelj odabere, učenik ima kontrolu u odabiru slike (verzija s gumbima A, B i A + B) ili nema kontrolu već ovisi o slučajnom odabiru programa (verzija kad se micro:bit protrese).
Učenici pomoću ponuđene datoteke mogu vježbati na redovnoj nastavi – na kraju sata, nakon obrađenog nastavnog sadržaja, na početku sata, kao ponavljanje i uvodni dio te na dopunskoj ili dodatnoj nastavi. Učenici mogu igrati i kod kuće, s nekim od ukućana ili školskim kolegom.
Detaljne upute za izradu ovog programa možete preuzeti u PDF dokumentu ovdje.
Protresanjem micro:bita na zaslonu se prikazuje nasumično odabrana sličica koja prikazuje člana hranidbenog lanca.