24 ožu Laserski izazov
Cilj "laserskog izazova" je proći poligon laserskih zraka, čiji snop završava u senzoru svjetlosti, bez da se prekine laserska zraka i upali alarm.
Testiramo 🙂
Cilj "laserskog izazova" je proći poligon laserskih zraka, čiji snop završava u senzoru svjetlosti, bez da se prekine laserska zraka i upali alarm.
Digitalizirana društvena igra za 4 igrača izrađena po uzoru na "Čovječe, ne ljuti se!" i "Monopoly".
Glazbena učilica za približiti djeci glazbu i sviranje instrumenata od najranije dobi.
ZIRA je ženski robot koji pozdravi te se predstavi kad osjeti vibraciju.
Robot mjeri temperaturu kad ga primimo za ruku, ako je manja od 37 svijetli zeleno a ako je viša od 37 stupnjeva crveno.
Izgubljeni u džungli je suradnička društvena igra u kojoj je potrebno pronaći put iz džungle i pri tome se dobro zabaviti.
Ova igra je dinamična i edukativna, a pri tome se može nadopunjavati novim karticama sukladno s razvojem znanja rada sa setom.
Dabar Sveznalica je digitalna, društvena i edukativna igra u kojoj je glavna digitalna igračka dabar.
Izrada digitalne igraće kocke uz pomoć Neuron kompleta.
Cilj našeg projekta je razvijanje ljubavi prema čitanju i dramskoj umjetnosti na novi, moderan način koji uključuje informatičko znanje i programiranj
SIMON SAYS digitalna igračka.
Digitalna društvena igra u kojoj natjecatelji izvršavaju različite izazove i govore istinu na postavljeno pitanje.
Igra Potapanje brodova izrađena pomoću Arduino pločice
Izrada modela semafora na raskrižju, za kretanje automobila i pješaka, kojim se upravlja mobitelom preko aplikacije blinky.
Digitalna igračka Trotters ArduCar je vozilo kojim se upravlja pomoću aplikacije Blynk na mobitelu ili tabletu.
Moderna elektronička verzija igre potapanja brodova uz popratne zvučne i vizualne signale.
Robot koji spašava i štiti živote !
YU-GI-OH!AUTO je kreativna podloga za igru s kartama- automatizirana uz pomoć Arduina MKR1000.
Modernizirana igrica "Plinko board" - loptica se ispušta s vrha pomoću klapna
Igra KRIŽIĆ - KRUŽIĆ, koja se igra na podlozi sa svjetlećim diodama oblika križić i kružić, upravljana mobitelima, preko interneta
Projekt uključuje izradu verzije popularne igre Snake.
Uz pametnu kocku osim uživanja u igri koja se igra kockom, možete uživati u kvizu iz omiljene teme, učiti strani jezik ili pak učiti gradivo za školu.
Na ekranu vidimo broj postignutih koševa u 60 sekundi, a svaki koš je registriran ultrazvučnim senzorom te prikazan svjetlosnim i zvučnim signalom.
Zabavna igračka dvorca za djecu s alarmnim sustavom, automatiziranim pokretnim vratima i dojavom na e-mail.
Cilj je magnetićem pogoditi označeno mjesto na igralištu ispod kojeg se nalazi magnetski senzor koji aktivira LED diodu i zvučnik.
Tko ima najbrže reflekse, pitanje je sad?
Snježna loptica mora stići od vrha snježne staze do njenog cilja u najkraćem vremenu.
Levitirajući vlak upravljan pomoću pametnog telefona.
DeCodR je društvena igra Morseove pantomime na Arduino platformi koja omogućava brzo i zabavno učenje Morseove abecede.
Izrada sigurnosne kutije za pohranu predmeta.
Svemirski "Slijep miš" - modernizacija pomalo zaboravljene stare dječje igre uz pomoć Arduino komponenti.
Korisnik nasumično odabire igru memory ili kviz. Kada odabremo odgovor ili vrijeme za memory istekne program provjerava odgovor i boduje rezultat.
Simon Says je igra u kojoj je cilj pogoditi nasumični redoslijed boja koji stvara arduino, a igrač putem aplikacije ponavlja zadani niz.
Fotografije učenika u procesu izrade projekta.
Igra za dva ili više igrača u kojoj deaktiviraju lažnu bombu.
Projekt predstavlja inačicu igre hokeja na ledu gdje Arduino komponente bilježe golove i signaliziraju pogodak.
U igri Simon Says igrač mora ponoviti zadani niz znakova.
Igra se temelji na gotovoj podlozi (igri) za nogomet poznata kao stolni nogomet, ideja je da se igra uz IoT učini više zanimljivom.
Reflexercise je zabavna igra za razvijanje refleksa i brzine reakcije.
Mini basket je igra koja se sastoji od koša sa automatskim brojačem postignutih poena.
Memory igra za djevojčice i dječake, memory igra za roditelje, djedove i bake.
ArduZOOino je digitalizirana varijanta klasične stolne igre.
Digitalna igračka Catch the Light je igračka pomoću koje trenirate svoje reflekse i uz to se zabavljate.
Autić na daljinsko upravljanje putem Blynk aplikacije.
Ideja igračke je pomicanjem cijelog labirinta motorima upravljanima joystickom navoditi lopticu kroz labirint.
Razvijanje muzičkih i digitalnih kompetencija djece kroz igru i zabavu.
Zabavite se u staroj igri potapljanja brodova uz naš novi moderni izgled.
FLIPER TSSB je igra koja ima cilj skupiti što više bodova u vremenu od jedne minute a temelji se na Arduino MKR 1000 platformi i Arduino opremi.
https://www.youtube.com/watch?v=3xXcGfKUeww