Internet of Things - Arduino

Zvučnik

Sviranje tonova s 3 tipkala

 Što ćemo naučiti:

Koristiti if else naredbe za uključivanje pojedinih tonova zvuka

Zadatak

Kako koristiti if else naredbe za uključivanje pojedinih tonova zvuka

 

Prikaz spajanja

Arduino kod

int LedCrvena = 2;
int Tipkalo1 = 3;
int Tipkalo2 = 4;
int Tipkalo3 = 5;
int Zvucnik = 6;
int Vrijeme = 1000;
int Tipkalo1stanje = 0;
int Tipkalo2stanje = 0;
int Tipkalo3stanje = 0;


void setup ()
{
  pinMode(LedCrvena, OUTPUT);  //postavi izvod LedCrvena(2) kao izlazni
  pinMode(Tipkalo1, INPUT);    //postavi izvod Tipkalo1 (3) kao ulazni
  pinMode(Tipkalo2, INPUT);    //postavi izvod Tipkalo2 (4) kao ulazni
  pinMode(Tipkalo3, INPUT);    //postavi izvod Tipkalo3 (5) kao ulazni
  pinMode (Zvucnik, OUTPUT);   //postavi izvod Zvucnik  (6) kao izlazni
  
  }
void loop ()
{

Tipkalo1stanje = digitalRead(Tipkalo1);   // očitava stanje Tipkala1
Tipkalo2stanje = digitalRead(Tipkalo2);   // očitava stanje Tipkala2
Tipkalo3stanje = digitalRead(Tipkalo3);   // očitava stanje Tipkala3

  if (Tipkalo1stanje == HIGH)           { //ako je prvo tipkalo pritisnuto
  digitalWrite (LedCrvena, HIGH);         //uključi svjetleću diodu
  tone(Zvucnik,1915,100);                     //uključi zvučnik  
  }  else if (Tipkalo2stanje == HIGH)   { //inače ako je drugo tipkalo pritisnuto
  digitalWrite (LedCrvena, HIGH);         //uključi svjetleću diodu
  tone(Zvucnik,1700,100);                     //uključi zvučnik
  }  else if (Tipkalo3stanje == HIGH)   { //inače ako je trece tipkalo pritisnuto
  digitalWrite (LedCrvena, HIGH);         //uključi svjetleću diodu
  tone(Zvucnik,1519,100);                     //uključi zvučnik
  }  else  {                              //inače
  digitalWrite (LedCrvena, LOW);          //isključi svjetleću diodu
  //noTone (Zvucnik);                       //isključi zvučnik
  }

}

verzija 1

Pogledajte ostale materijale za zvučnik