12 svi Generacija Now: Završna izložba radova
Završio je nagradno kreativni natječaj u sklopu projekta Generacija NOW za online Završnu izložbu.
Tema natječaja je bila slobodna, a rok za prijavu završnih radova bio je 30. svibnja 2021. godine.
Sudjelovanje na natječaju je bilo obvezno za sve uključene ustanove koje sudjeluju u projektu Generacija Now (školska godina 2019./2020. i 2020./2021.).
Na finalu Završne izložbe održane u četvrtak 24. lipnja 2021. godine finalisti su prezentirali svoje radove, a Povjerenstvo je unutar svake kategorije proglasilo jednog pobjednika i pobjedničkom timu dodijelilo vrijedne nagrade.
U nastavku pogledajte pobjednike i finaliste.
1. – 4. razred srednje škole
01 lip Grinchobot
Grinchobot je robot kojem oko svijetli crvenom bojom, a ruka pokazuje prijetećim prstom kada senzor zvuka očitava da je razina zvuka previsoka.
31 svi LEGO Razredna meteorološka stanica ” Vakula “
Naša LEGO razredna meteorološka stanica prikazuje temperaturu zraka kroz boje na led traci, a servo motor pokreće likove ovisno o vlazi zraka u prostoru. Mi uvijek znamo kako se obući i trebamo li kišobran!!!!
31 svi Igra “Ne budi ljut, sretan ti put”
Putujući autićem kojeg smo izradili iz Neuron seta kroz županije naše domovine odgovarat ćete na pitanja i tako vidjeti kako je svaki kraj Hrvatske lijep i poseban, zato - Ne budi ljut, sretan ti put.
31 svi Simon Says
U igri Simon Says igrač mora ponoviti zadani niz znakova.
31 svi Dabar sveznalica 2
Dabar sveznalica 2 nastavak je igre Dabar sveznalica koju, zbog dodatka zvuka, mogu igrati i učenici s posebnim potrebama.
31 svi Blue Station
Blue Station naziv je rada koji prikazuje kako funkcionira rad podizne rampe u željezničkom prijevozu uz svjetlosne dodatke vezane uz blizinu vozila (vlaka) u odnosu na podiznu rampu.
31 svi Dvostruka rampa
Ovo je rampa koja pješacima omogućuje siguran prijelaz preko ceste.
31 svi Udaljena kontrola i provjera “nuklearnog reaktora”
Kontrola "radioaktivnosti nuklearnog reaktora" udaljenim pristupom
31 svi Autić plave boje
Naš autić plave boje gdje god se pojavi izmami osmjeh na lice; svojom okretnošću, brzinom, bojom i elegantnim stilom.
31 svi SpyBot 3.0
SpyBot 3.0 je prilagodljiv špijunski robot koji umjesto monokla ima kameru, umjesto skrivenog revolvera bluetooth, umjesto balonera kutije u boji, a umjesto povećala detektor kojim prati crne tragove.
31 svi Virtualna šetnja starogradskom jezgrom Rovinja
Vitualni kulturno-povijesni itinerar starogradskom jezgrom grada Rovinja.
31 svi ZZZZmijica
Spoj legendarne igraće konzole GameBoy i svjetski poznate mobilne igrice Zmijice sa slavne Nokie 3310 mora slavno stići među legende!
31 svi Pametna kuća
Pametna kuća kojom se može upravljati na daljinu.
31 svi MONTI – robot mačak
MONTI - veseli robot mačak koji maše repom i mijauče kada „čuje“ zvuk.
31 svi GLAZBENA UČILICA SVIRANJA BUBNJEVA I KLAVIJATURA
Glazbena učilica sviranja bubnjeva i klavijatura na sasvim novi način!
28 svi Optimus po svijetu
Poigrajmo se i navigirajmo joystickom robota Optimusa po karti svijeta.
28 svi Čiga Slakovec
Čiga sa Neuron tehnologijom oživljava prošlost.
27 svi Super Marica
Super Marica je Dječja biciklijada robotičara Udruge žena Pretetinec.
25 svi Neuron escape room
Možeš li pobjeći iz Neuron escape room-a? Pred tobom je nekoliko izazova
25 svi RESTORAN PRIJATELJSTVA
Restoran budućnosti s robotskom poslugom koji prepoznaje vaše prehrambene potrebe uz pomoć Neuron elektronike, snage sunca i vjetra.
24 svi Autobot Štef
Autobot dolazi na poziv određene glasnoće, vozi zadanom brzinom u zadanom vremenu
20 svi Igra s elementima Neuron seta
Učenici su složili od elemenata Neuron seta igricu koja se igra tako da sudionik igre mora napraviti pet zadataka kako su mu po redu na "ploči" zadani.
20 svi Robot – pomagač
Robot kojem smo dodali od elemenata u setu neke od mogućnosti kako bi nam pomagao u svakodnevnom životu.
13 svi Digitalna igračka Shooter
Shooter je natjecateljska strategijska igra u kojoj natjecatelj treba osmisliti strategiju pronalaska idealne putanje ispucane kuglice, kako bi izbjegao prepreke i pogodio ciljanu metu i time osvojio bodove.
02 lip METEOROLOŠKA POSTAJA S PRIKAZOM TEMPERATURE
Meteorološka postaja s prikazom temperature na udaljenoj lokaciji.
02 lip Pratim temperaturu i vlažnost
uređaj mjeri temperaturu i vlažnost.
01 lip Jakna 360°
Jakna ima na svakoj svojoj strani senzore i iza sebe doppler radar koji registriraju objekt koji se približava, te javlja audio / video porukom.
01 lip KRIŽIĆ-KRUŽIĆ Pro Max
Križić-Kružić Pro Max je modernizirana verzija križić kružića, koja se može igrati sa hardverskim dodatkom online.
01 lip Detektor vatre i CO
Detektor za vatru i smrtonosni plin ugljikov monoksid.
01 lip Igračka “Snježna Kraljica” (SnowQueenToy)
Cilj projekta, u sklopu kojeg je i izrađena web stranica na kojoj se objavljuju rezultati nakon svake odigrane utrke - www.snowqeentoy.net, bio je izrada igračke kao dodatni promotivni alat kod promocije sljemenske utrke „Snježna kral...
01 lip Bike speedometerr
Mjerač brzine za bicikl, s prikazom brzine na skali putem kazaljke i na brojčano na OLED ekranu.
01 lip Sobni koš – Arduino IoT projekt
Igra pogađanja koša za više igrača koja se resetira pritiskom na gumb u aplikaciji Blynk.
01 lip Nauči morse kod
Učenici su koristili Arduino da izrade učilicu za morse kod
01 lip Color Madness
Color Madness je igra za više igrača koji skokovima po pločama određene boje pokušavaju odskakati zadani niz boja.
01 lip Anti-Covid Robo-ruka za knjige
Spriječavamo širenje Covid infekcije preko knjiga uz pomoć Arduina
01 lip Tempo-plin mjerač
Senzorni uređaj koji prati parametre kritične za očuvanje pisane građe i upozorava u slučaju odstupanja.
01 lip WiFi Dizalo
WiFi Dizalo se upravlja aplikacijom Blynk preko pametnog telefona.
01 lip DeCodR – društvena igra
Društvena igra Morseove pantomime na Arduino platformi koja omogućava brzo i zabavno učenje Morseove abecede nadograđena sa još jednim arduinom i LCD ekranom pomoću kojeg upravljamo štopericom (mjerenje vremena igre u sekundama).
01 lip Temperatura u školi
Temperature u 4 različite škole prikazane u Blynk aplikaciji.
01 lip PRIJENOSNI UREĐAJ ZA MJERENJE KVALITETE ZRAKA
Prijenosni uređaj za mjerenje kvalitete zraka mjeri koncentraciju PM1.0 PM2.5 i PM10 lebdećih čestica u zraku i pričvršćen je za bicikl - mjerenja potiču na tjelesnu aktivnost, bavljenje ekologijom kao i građanskim aktivizmom.
01 lip Arduino pametna polica
Pametna polica zaštićenog knjižničnog fonda melodijom i crvenim svjetlosnim signalom upozorava knjižničara da su vrata police otvorena, a također, kada netko uzme knjigu s police knjižničar je upozoren plavim svjetlosnim signalom t...
01 lip Broj za biciklistički poligon
Ispis slučajnog troznamenkastog broja na OLED ekranu kada se pritisne tipkalo ili prođe pored ultrazvučnog senzora na maketi biciklističkog poligona..
01 lip Magnomet 1000
Igra u kojoj magnetićem pogađamo cilj iznad kojeg se nalazi magnetski senzor koji registrira pogotke i ispisuje ih na ekran u periodu od 30 sekundi.
01 lip Rideuino 2.0
Rideuino je autić koji što brže mora proći crnom stazom, ako skrene s puta dobiva kaznene sekunde i upozorava ukoliko dođe do prepreke.
01 lip Digitalna kockica za društvene igre
Igranje društvenih igara može se učiniti zanimljivijim pomoću naše digitalne kockice za društvene igre.
01 lip VR Minecraft
VR kontroler za Minecraft baziran na Arduino MKR1000
01 lip Arduino Hokej 2.0
Projekt predstavlja inačicu igre hokeja na ledu gdje Arduino komponente bilježe golove i signaliziraju pogodak te semafor prikazuje rezultat.
01 lip Schoolnite2
Schoolnite 2 je igra za dva igrača, a cilj igre je svojim znanjem i vještinom obraniti Zemlju od napada vanzemaljaca.
31 svi Sigurni u prometu
S robotom smo putovali sigurno uz arduino mikrokontrolere.
31 svi U skladu s vremenom
Rad učenika u skladu s vremenom je asocijacija koja ih podsjeća na važnost zajedničke igre u prirodnom okruženju kada god za to imaju priliku.
31 svi “PAMETNI” SPREMNIK
"Pametni" spremnik koji obavještava da ga se isprazni kada je pun papira.
31 svi Mjerna stanica za školsko bilje
Mjerna stanica za školsko bilje
31 svi Model pokretnog mosta
Model pokretnog mosta je most drvene konstrukcije koji se automatski podiže nailaskom broda (mBot u plastičnoj oplati isprintanoj na 3D printeru), a semaforima i informacijskim ekranima se upravlja cestovnim i riječnim prometom.
31 svi AIR Hockey v2.0
Nadograđena verzija postojećeg projekta AIR hockey
31 svi Web Server Relay
Jednostavna kontrola relaya na Arduinu putem Web sučelja.
31 svi Pametni semafor
Upravljanje IOT tehnologijom prometom na raskrižju dvaju prometnica.
31 svi Ultrazvučni štap za slabovidne i slijepe osobe
Pametni štap za slijepe i slabovidne osobe
31 svi Morseolovka 3000
Morseolovka 3000 je uređaj za učenje Morseovog koda kroz 3 težinske razine.
31 svi Magična kutija
Dodirnite polugu i saznajte koje vam buduće zanimanje proriče magična kutija.
31 svi Pikulator 2
Pikulator je digitalna igračka koja na moderan način želi oživjeti popularnu pomalo zaboravljenu igru Pikulanje.
31 svi POJILICA ZA KUĆNE LJUBIMCE
Arduino pojilica i hranilica za kućne ljubimce koja daje obavijest na mobitel o prehrani životinja.
31 svi Space trip
Space trip je elektronička igra u kojoj je cilj proći okolo žice štapom bez da ju se takne od jednog do drugog kraja
31 svi Križić – kružić v2.0
Križić - kružić, zabavna igra upravljana mobitelom preko Blynk aplikacije putem interneta.
31 svi Cvijetak Zanovijetak
Zvučni signal nam javlja da je vlažnost zemlje izrazito niska i da je biljci potrebna voda.
31 svi Ljudometar
Ovo je uređaj za praćenje broja posjetitelja u knjižnici (ili drugom selektiranom prostoru) u realnom vremenu.
31 svi Autonomni levitirajući vlak
Autonomni levitirajući vlak (Maglev) pokretan pomoću pametnog telefona.
31 svi Pametni Bicikl
Pametni bicikl koji nam olakšava vožnju i informira roditelje o našoj lokaciji.
31 svi Kodirana vrata
Projekt „Kodirana vrata“ koristi za otvaranje vrata kombinaciju podražaja raznih senzora umjesto klasične slovno-brojčane lozinke.
31 svi OPERACIJA BARBAROSSA
U sklopu projekta "Generacija Now" dobili smo opremu i potrebnu edukaciju za Arduino platformu. Uz pomoć Arduina izradili smo zanimljivu "stratešku" igricu koja od igrača traži logičko razmišljanje da biste podijelili. Lijepo iskustvo...
31 svi Pritisni me nježno
Pritisni silom što bliže zadanoj, ali pazi da ne pretjeraš.
31 svi Crvena ili zelena – pitanje je sada
Pritiskom na tipkala treba pogoditi koju je boju Arduino odabrao.
31 svi DIGITALNA IGRA(ČKA) “PČELICA” V2.0
Robot koji nam štiti zdravlje i olakšava život.
31 svi Digitalna Twister kazaljka
Digitalna Twister kazaljka za novi način igre.
31 svi #uradisam autić igračka
Autić igračka na daljinsko upravljanje u vlastitoj izradi
31 svi Smart MailBox
Smart MailBox je poštanski sandučić koji nas obavještava svjetlosnom signalizacijom kada imamo poštu i šalje poruku na e-mail.
28 svi MJERENJE RAZINE VLAŽNOSTI ZEMLJE
MJERENJE RAZINE VLAŽNOSTI ZEMLJE
28 svi Mini-EL Arduino (MEL)
Mini-EL Arduino (MEL) je aplikacija koja se koristi za učenje rada s Arduinom kroz blokovsko programiranje i ugrađene primjere.
28 svi Spasilački RoboDron
Spasilački robot sa senzorima kojeg dron nosi na mjesto nesreće
26 svi 30 sekundi
Naš se uređaj pokazao vrlo korisnim jer smo sigurni da svoje ruke peremo pravilno i dovoljno dugo.
25 svi Prijenosna digitalna termostanica
Prijenosna digitalna termostanica povezana s mobitelom preko mobilne aplikacije izrađene u Blynku.
24 svi Arduino priča basnu o gavranu i lisici
Uz pomoć servo motora i displeja oživili smo bajku o gavranu i lisici
24 svi Meteo stanica
Izradili smo meteo stanicu koja mjeri temperaturu, tlak, vlažnost zraka, vlažnost tla i količinu svjetlosti.
24 svi Pametna zebra
Pametna zebra kao rješenje za prometni problem pored naše škole
24 svi Pametna kuća
Model pametne kuće koja koristi Arduino pločicu, LED diode, senzore i servo motor.
21 svi Arduino igra ,,Uhvati lopova”
Igra ,,Uhvati lopova" je nastala uz pomoć Arduino koda te komponenata kao što su senzor pokreta, LED, otpornika i žica.
20 svi Ljubavomjer
Svoju igračku Ema i Lukas namjeravaju ostaviti u školskoj knjižnici kako bi se svi učenici škole mogli zabaviti, a usput i nešto naučiti o programiranju i Arduinu.
20 svi Briga za Bobija
Praćenje vlažnosti zemlje razredne biljke
20 svi Digitalni nogomet s dojavom promjene rezultata pomoću Blynk aplikacije
Digitalni nogomet s dojavom promjene rezultata pomoću Blynk aplikacije
19 svi Pametno raskrižje
Bez umjetne inteligencije, robotike i računalne tehnologije nema sigurnosti u prometu!
01 lip Igračka vjetrova
Vjetranjača pogoni generator koji pomoću analognog ulaza Arduino pločice pokazuje kako se napon mijenja s brzinom vjetra.
01 lip Samohodna prskalica
Samohodna prskalica ima cilj zaštiti čovjeka od štetnih uvjeta djelovanja zaštitnih sredstava u poljoprivredi, kao i automatizaciju cijelog procesa prskanja. Zadatak je uraditi samohodni stroj koji samostalno obavlja proces prskanja bez...
01 lip Terminal kotlovnice
Sustav za povećanje sigurnosti klasične pogonske kotlovnice koristeći IOT tehnologiju
01 lip Arduino autić na daljinsko upravljanje
Koristeći Arduino MKR1000 WiFi i DC Servo motore kao osnovu, stvorili smo autić kojeg je moguće upravljati bežično preko mobilne aplikacije.
01 lip Arduino fliper – Od prototipa do proizvoda
Digitalna igra Arduino fliper zamišljena je kao arkadna igra u kojoj igrači osvajaju bodove upravljajući kuglicom na igraćoj ploči, a sve se kontrolira koristeći Arduino MKR1000 mikrokontroler.
01 lip Project Bionica
Robotska ruka kojom upravljamo kretnjama ljudske ruke u zraku
01 lip Pametna solarna ploča
Optimizacija iskorištavanja solarne energije uz pomoć Arduina i interneta.
01 lip Regulacija javne rasvjete
Projekt predstavlja simulaciju sustava regulirane javne rasvjete koji bi se uz dodatne nadogradnje mogao primijeniti u industrijske svrhe za regulaciju i nadzor potrošnje javne rasvjete.
01 lip Meteorološka stanica
Meteorološka stanica za praćenje temperature, vlage, tlaka i padalina.
01 lip Automat za rezanje bužira
Olakšano, učinkovito i precizno rezanje bužira za potrebe proizvodnih procesa u elektrotehnici.
01 lip Kućica za ptice
Pametna kućica za ptice koja očitava i javlja prisutnost ptice te manjak hrane u kućici.
31 svi Suvremena zagorska klet
Suvremena zagorska klet je u potpunosti osmišljen i projektiran objekt od strane učenika, izrađen 3D printerom i obogaćen nizom senzora koji omogućavaju ekološku i suvremenu proizvodnju vina u Hrvatskom zagorju.
31 svi SSER-Rijeka robotska ruka
Robotska ruka upravljana bluetoothom preko aplikacije napravljene u MIT App Inventoru.
31 svi Digitalna igračka – daljinski kontrolirano vozilo
Vozilo konstruirano od lego kocaka pokretano uz pomoć dva elektro motora.
31 svi Parking senzori
Ideja rada je oponašanje parkirnih senzora automobila uz pomoć led dioda i zujalice.
31 svi Jednostavna školska meteo stanica
Jednostavna prenosiva meteorološka stanica
31 svi Robotsko vozilo s daljinskim upravljanjem
Robotsko vozilo s daljinskim upravljačem
31 svi Automatski ventilator
Pokretanje ventilatora pomoću senzora.
31 svi PentaTruck
Autić koji komunicira s mobilnom aplikacijom pomoću WiFi veze i pritom koristi radar.
31 svi Pametna lampa
„Pametna lampa“ je uređaj koji osvjetljava prostoriju ako nije dovoljno osvjetljena.
31 svi Toy Machine – Generacija NOW
Toy Machine zabavna je igračka uz koju zabava nikada ne prestaje!
31 svi ARDUINO ROBOT – BLUETOOTH ZVUČNIK
Arduino robot sa bluetooth zvučnikom koji omogućuje reprodukcije glazbe pomoću Bluetootha na zabavan način.
31 svi Garažni senzor parkiranja
Pomoću garažnog senzora parkiranja učinite vašu garažu većom 🙂
31 svi ETEŠ Hotas Controller 2.0
Multifunkcionalan kontroler, namjenjem za simulator letjelica, ali i arkadne video igre.
31 svi Smart MailBox – Pametni sandučić
Smart MailBox - nema više zaboravljene pošte!
31 svi Sigurnosni sustav
Ovaj sigurnosni sustav bi zbog svoje kvalitete i jednostavnosti izrade mogao spašavati ukućane nižih financijskih statusa od raznih provala, pljački, požara i potresa. Sigurnosni sustav je vrlo jeftin te bi si ga svaka obitelj mogla pr...
31 svi Graphy Snake
Zarazna retro igra s matematičkim elementima
31 svi Arduino vozilo
Vozilo s 4 elektromotora sa detekcijom prepreka.
28 svi Ne, opet se trese!
Uređaj koji pomoću senzora, akcelerometra detektira potres te pomoću zvučnog signala i natpisa na displeju upozoravaju ljude na opasnost i potrebu brzog traženja zaklona.
25 svi Pametni elementi
Platforma PAMETNI ELEMENTI omogućuje korisnicima izradu vlastitog sustava za pametnu kuću na temeljenu pripremljenih modula koji se sastoje od mikrokontrolera sa senzorima i aktuatorima s programskim kodom te online platforme s blokovima ...
25 svi Pametna stolna svjetiljka
Pametna stolna svjetiljka koja ima mogućnost regulacije jačine svjetla, prikaza sata, datuma, temperature i tlaka zraka te upravljanja putem interneta.
25 svi Pronađi suho tlo
Pomoću senzora za mjerenje vlažnosti tla, provjerava se vlažnost tla kod pojednih biljaka u stakleniku. Ukoliko je važnost manaj od zadane vrijednosti upali se alarm odnosno zvonce koje daje zvučni signal
25 svi Očitavanje temperature i tlaka te prikaz u mobilnoj aplikaciji
Tri senzora spojena na tri zaslona koji očitavaju temperaturu i tlak te se prikazuju na mobilnoj aplikaciji.
25 svi Višenamjenski mjerni uređaj
Višenamjenski mjerni uređaj sposoban mjeriti razne informacije kao što su temperatura, vlažnost tla, količina pare i mnoge druge!
21 svi Knjigopoly
Knjigopoly je društvena igra ili izazov za pojedinca.
13 svi Na Teslinoj viziji bežičnog – No wires, no problem
U godini bežičnog upravljanja i povezivanja izradili smo vozila temeljena na Teslinoj razradi uređaja za bežični prijenos signala kojim je genij za budućnost postavio temelje današnjih radio i mobilnih komunikacija te otvorio put raz...
Tema za izradu rada za završnu izložbu je bila slobodna.
Cilj je bio da učenici osmisle projekt po svojoj želji te njime pokažu svoje znanje i kreativnost te različite mogućnosti praktične primjene komponenti iz kompleta oprema koje su dodijeljene ustanovama u sklopu projekta Generacija NOW.
Prilikom izrade projekta bilo je slobodno koristiti alate i materijale poput kartona, kolaža, flomastera, škara, ljepila, 3D printanih dijelova te drugih mehaničkih dodataka kako bi projekt bio jedinstven i poseban. Osim donirane opreme koju je bilo obvezno upotrijebiti u izradi završnog rada, dozvoljeno je bilo koristiti i dodatne elektroničke komponente.
Dobna skupina od 1. do 4. razreda OŠ za realizaciju projekta koristila je dobiveni Neuron komplet, a dobne skupine od 5. do 8. razreda OŠ i od 1. do 4. razreda SŠ su koristile Arduino komplete i dodatne DFRobot komponente.
Učenici su realizirali projekt u timovima u svojim ustanovama. Jedan tim se sastoji od 2 do 4 učenika i mentora. Iznimno, tim je mogao biti sastavljen od jednog učenika i jednog mentora.
Svaka ustanova na natječaj može prijaviti neograničen broj timova i svaki tim može prijaviti neograničen broj radova. Jedan mentor može mentorirati neograničen broj timova.
U svakoj dobnoj skupini dodjeljuje se nagrada za najbolji rad i priznanje za izdvojeni rad.
Pobjednički tim finala Završne izložbe osvojio je prigodne vrijedne nagrade.
U svakoj kategoriji učenici najboljeg završnog rada dobili su Samsung Galaxy Active2 pametni sat, a mentor Samsung Galaxy tablet S7.